[outlook express]verbindings fout negeren

Pagina: 1
Acties:

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:28
heej,

ik heb hier een laptop met daarop outlook express onder windows XP.
ik gebruik kem hier op het werk via een proxy server en thuis gebruik ik hem via de gewone telefoon lijn om mijn e-mail op te halen.

omdat ik hier op het werk als pop/smtp server onze proxy server moet instellen werkt de e-mail thuis niet. als oplossing hiervoor heb ik 2 e-mail accounts in outlook aangemaakt. 1 voor thuis en 1 voor hier op het werk.

dit werkt natuurlijk gewoon. alleen ik krijg nu elke keer een melding (wat logisch is)
dat hij 1 van de server niet kan vinden. hoe kan ik ervoor zorgen dat foutmeldingen genegeerd kunnen worden? zodat ik niet elke keer die foutmelding weg hoef te klikken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over OE zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen naar Software Algemeen.
Verder - Outlook is iets heel anders dan Outlook Express. Let er dan ook op dat je dit niet door elkaar gaat halen.

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:28
elevator schreef op 17 juni 2004 @ 10:03:
Vragen over OE zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen naar Software Algemeen.
Verder - Outlook is iets heel anders dan Outlook Express. Let er dan ook op dat je dit niet door elkaar gaat halen.

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
mijn excuses