Toon posts:

vraagje aan modderators

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een klein vraagje ik zou wel eens willen weeten hoe da kamers van tweakers er uit zien maar ik weet niet echt onderwelk onderwerp ik het moet platsen dus mijn vraag is: wat is het beste onderwerp voor zoon topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Normalitair de Huiskamer, een verborgen forum voor gevorderde tweakers. Ik meen echter dat daar al zo'n soort topic loopt.

Indien je daar niet bij kan, is "Vet Pech" de enige opmerking die overblijft.

PS, dit is het Tweakers.net Moderator forum, dit heeft an sich geheel niets met GoT te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem voortaan de FAQ's van een subforum door eer je er een topic wil openen. Dat behoor je als Tweaker zijnde sowieso te doen, zo ook hier in Tweakers.net Moddereter Forum: TMF FAQ . Voor vragen en antwoorden over de HK kun je terecht in de FAQ van Lieve Adjes, welk een Feedbackforum is voor GoT :)

Verder is jouw vraag uiterst onduidelijk en zwak geforumuleerd. Maar ik doe toch een poging; ik begrijp dat jouw vraagstelling als volgt luidt: "Wat is het beste onderwerp voor een topic in de HK?". Mijn antwoord zou dan zijn: "Dat merk je gauw genoeg wanneer je de HK in kunt ;) ".

[ Voor 43% gewijzigd door BalusC op 17-06-2004 10:14 ]

Dit topic is gesloten.