Kleine tft schermen???

Pagina: 1
Acties:

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:15
Ik heb al aardig lopen zoeken. Maar ben dus op zoek naar een zaak waar ze kleine tft schermen verkopen. Liefst 14" of kleiner. Het is voor een normale pc. Maar hoeft geen hoge resolutie te draaien.

Het is voor een pc die op een sportschool komt te staan voor mp3 en eventueel wat andere zaken. Het komt in zijn stereo meubel te hangen dus ook graag mogelijkheid tot monteren.

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-08 18:02
Bij de MediaMarkt hebben ze van die ElCheapo 14" TFT'tjes. Kosten geloof ik rond de 150 euries. Ik meen echter dat de rand om het scherm vrij groot is en ze qua totale afmetingen dus wel vrij groot zijn.

• dennismaus
Daaar zal ik eens kijken maar heb er een nodig ook met een kleine rand. Maar ja die rand is er af te slopen natuurlijk.

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mtthw schreef op 17 juni 2004 @ 09:58:
Bij de MediaMarkt hebben ze van die ElCheapo 14" TFT'tjes. Kosten geloof ik rond de 150 euries. Ik meen echter dat de rand om het scherm vrij groot is en ze qua totale afmetingen dus wel vrij groot zijn.
Klopt, die zijn van het merk Princeton. Mijn vriendin heeft er zo eentje op d'r bureau staan aangezien ze geen crt bak wilde en verder geen hoge eisen stelt aan een schermpje.
Weet niet meer wat ie gekost heeft maar was vast rond de 150 a 200 euro ofzo.
Owja enne mooi wel pixel perfect he! :P (Misschien moet Samsung zijn personeel es naar Princeton op excursie sturen :D )

• dennismaus
Iemand???

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Houd www.inkoopacties.net eens in de gaten. Hier komen regelmatig 12" en kleiner langs :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1