Torrents blijven hangen

Pagina: 1
Acties:

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 11:21
Ik heb sinds een week het probleem dat torrents blijven hangen. Het begint met eentje en na een tijdje knalt soms zelfs mijn internet verbinding eruit. Als ik de torrent dan stop. En daarna weer resume begint alles weer te lopen.

IK gebruik de bittorrentclient al een tijdje om anime binnen te halen. Ik heb wel een vrij grote lijst in mijn queue staan. (20 a 30) maar ik laat er nooit meer dan 3 lopen. Meestal gewoon maar 2 omdat mijn verbinding (@Home BB) niet meer trekt kwa upload.

Ik heb vroeger ABC gebruikt maar daar had ik wel eens hetzelfde probleem mee. Dat heb ik toen verholpen door mijn connecties wat lager te zetten. Ook daar heb ik nu mee gespeeld maar het helpt niks. Ik heb nu per torrent 15 en in totaal 100 staan. Lijkt me toch niet teveel.

Ik heb nu ook weer ABC geprobeert maar die geeft het zelfde probleem. Ook Bit Tornado bleef na een tijdje hangen.

IK heb ook aan mijn netwerkverbinding getwijfelt. Maar als ik emule een avond en nacht (overdag gaat mijn pc uit) laat lopen dat zie ik nergens dat mijn verbinding er een tijdje uit heeft gelegen ofzo.

Verder gebruik ik wel een router (Draytek Vigor 2200E) maar het heeft altijd gewerkt. Pas sinds een week heb ik deze problemen.

Verwijderd

Verwijder je History, dit hielp hier.

• yrosma
History??? Ik wist niet dat TorrentStorm ook een History bij hield. Maar ik zal als ik vanavond thuis ben zeker eens kijken :)

Verwijderd

gewoon al je TEMP files dus verwijderen + internet bestanden,

• yrosma
Okay. Ik heb alle temp + internet files verwijdert. Torrent Storm weer gedinstalleerd. De directory helemaal opgeruimd. Torrent Storm weer geinstalleerd. Torrents weer toegevoegd. Maar weer bleef na een tijdje een torrent hangen. Ik had er 3 lopen. Het is ook niet altijd dezelfde torrent.

Heeft iemand nog een idee?

• yrosma
Gisteren bleef zelfs een enkele torrent een paar keer hangen. Ik begin nu wel heel erg over een herinstallatie van XP na te denken.

Iemand nog een idee voordat ik me weer een avondje ga amuseren met installeren???
Pagina: 1