AOpen 48x op lagere speed zetten ?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:30
Hallo, ik heb vandaag een 48x AOpen cdrom speler gekocht, voor in de computer beneden. En wat maakt dat ding een klereherrie zeg.
Geez, ik begin er onderhand al spijt van te krijgen dat ik deze stofzuiger heb gekocht.. :'(

Ik had nog bij de Mycom gevraagd of ze de Asus 40x hadden, maar die hadden ze niet meer, alleen maar van die hoogspeed crepdingen die lawaai maken.

Kan ik mijn AOpen toevallig in snelheid terug zetten, want anders ga ik dat crepding terug brengen, want dit is echt NIET normaal. :( (Mijn Ultraplex kan ik terugzetten in snelheid wanneer ie te veel geluid maakt, maar die AOpen slaat echt alles.)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43
Kijk hier maar eens het is een DOXA en Duits maarja:
http://www.cd-bremse.de

• Toewan
Bedankt voor deze oplossing, m'n Aopen spelertje is inmiddels een heel stuk stiller geworden. :)

Verwijderd

zijn er ook andere programmaatjes die de snelheid dempen? bijvoorbeeld voor een Pioneer DVD-115 :)

• Toewan
check die pagina effe, want dat progje werkt met veel cdrom spelers.. (Is echt zeer handig, is een soort van PlexTools voor een IDE speler).

• Sander Schrier
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het programmaatje werkt dus niet met die Pioneer DVD-speler. Ik had die drive en werd al gauw gek van het geluid. Diverse programma's geprobeerd, maar het werkt niet :( Ik heb uiteindelijk de Pioneer maar ingeruild voor een ASUS DVD-speler. Die is van zichzelf al véél stiller en is ook nog eens regelbaar, waardoor je hem al helemaal niet meer hoort :)

Verwijderd

met andere woorden: die pioneer is op geen enkele softwarematige wijze stil te krijgen :'(

Verwijderd

Ik heb ook een AOpen maar dan 40X maar dit ding is ontzettend stil :?

• Toewan
Mijne is dus echt niet stil (nu softwarematig wel.. :P)
Tsjee, ik hoorde mijn a-drive gewoon niet meer als m'n 48x op ging spinnen.. Ik hou zowiezo niet zo van die snelle troep, maar ja, ze verkopen gewoon geen langzamere meer. :'(. Ik had die Asus 40x willen hebben, maar die kon ik nergens in de buurt van Eindhoven vinden.
Pagina: 1