Toon posts:

Voltage van een videokaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GOTters, ik heb een vraagje: Wat is de AGP voltage van een WinFast Titanium 200 TDH G3 Ti200 . Ik heb google al geraadpleegd en het halve internet afgezocht, maar dat mocht niet baten. Misschien dat jullie die andere helft kunnen afstruinen waar ik niet zo bekend mee ben. Ik kom niet verder als de graphics core snelheid van het geheugen.
Weten jullie welke voltages erdoorheen gaan??

Ik wil namelijk deze kaart in een Asus K8V-Deluxe zetten. Ik vraag dit omdat ik bang ben dat ik bijv. een chip opblaas ofzo. Dat zou heel zonde zijn..

Alvast bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 09:55 . Reden: Verduidelijking ]

Verwijderd

Topicstarter
Nobody?? Er moet toch iem. zijn die het weet?

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Het is volgens mij een AGP4x kaart, dus ik denk dat ie op 1.5V loopt. Dus je kunt em met een gerust hart in je nieuwe mobop doen. Zelf heb ik hier een Kyro 4000XT in een MSI 865PE Neo-FIS2R zitten :X maar hij doet het wel ;)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Verwijderd

Zou niet weten waarom het niet zo lukken :X :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Ik zou zeggen kijk eens in de pmg faq: PMG FAQ
Daar staat een mooie uitleg welke videokaart in welk mobo kan.

Verwijderd

Je moet alleen oppassen met oude tnt's in p4 mobo's dat is een risico, omdat die alleen het voltage aankunnen van AGP 2x En das 3.3 volt, terwijl niet alle p4 mobo's die stroom kunnen leveren, ik heb nog nooit van een AMD mobo gehoord, dat datzelfde probleem had, bovendien is alles vanaf GeForce256 gewoon agp 4x, je geforce3 dus ook en dat gaat sowieso goed.

Verwijderd

Topicstarter
@ damster:

Srry ok ben weer blind aan het kijken geweest... heb zeker een B) nodig :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 13:34 ]

Pagina: 1