Ik heb vandaag weer eens debian geinstalleerd.
En wel de netinstall van de debian installer beta.
Ik heb geinstalleerd met de linux 2.6.6 kernel.
Enige packages die ik geinstalleerd heb zijn de kernel-compile modules en de sources.
Ik heb een kernel samengesteld en gecompileerd omdat de standaard installatie practisch alles als module mee-installeerd.
Naar mijn beste weten moet de configuratie zo werken, tenminste, kernels die hier heel erg op leken heb ik al eerder op gentoo en debian aan de praat gekregen.
Enige foutmeldingen die ik tijdens het opstarten krijg komen van modules die hij niet kan vinden omdat ik die in tegenstelling tot de oude kernel erin gebakken heb.
Hij start dus vlekkeloos op tot het opstarten van de deamons.
De laatste regel tekst die ik zie is het starten van de cron deamon, daarna blijft het systeem hangen.
Ik heb geen flauw idee waar dit aan zou kunnen liggen.
www.google.com heeft het antwoord niet, en irc.debian.org is stil
Iemand hier een suggestie?
En wel de netinstall van de debian installer beta.
Ik heb geinstalleerd met de linux 2.6.6 kernel.
Enige packages die ik geinstalleerd heb zijn de kernel-compile modules en de sources.
Ik heb een kernel samengesteld en gecompileerd omdat de standaard installatie practisch alles als module mee-installeerd.
Naar mijn beste weten moet de configuratie zo werken, tenminste, kernels die hier heel erg op leken heb ik al eerder op gentoo en debian aan de praat gekregen.
Enige foutmeldingen die ik tijdens het opstarten krijg komen van modules die hij niet kan vinden omdat ik die in tegenstelling tot de oude kernel erin gebakken heb.
Hij start dus vlekkeloos op tot het opstarten van de deamons.
De laatste regel tekst die ik zie is het starten van de cron deamon, daarna blijft het systeem hangen.
Ik heb geen flauw idee waar dit aan zou kunnen liggen.
www.google.com heeft het antwoord niet, en irc.debian.org is stil
Iemand hier een suggestie?