Toon posts:

Kan ineens geen MPEG meer afspelen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik dus geen MPEG bestanden meer kan afspelen, bestanden die het vorige week nog prima deden werken nu gewoon niet meer. Bij Windows media player staat gewoon 'Afspelen' maar er gebeurt niks. Andere programma's werken ook niet op powerdvd na. AVi (divx en xvid) files werken gewoon prima...

Ik heb verschillende dingen geprobeerd zoals Windows Media Player opnieuw geinstallerd maar dat werkte ook al niet...

Iemand een idee?

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Als andere programma's wél afspelen.. settings ? update (waardoor je alleen DVD's kunt afspelen, en HD-bestanden niet)?
Wat is er veranderd in die paar dagen ?

eagle

Verwijderd

Topicstarter
Brothar schreef op 17 juni 2004 @ 00:29:
Als andere programma's wél afspelen.. settings ? update (waardoor je alleen DVD's kunt afspelen, en HD-bestanden niet)?
Wat is er veranderd in die paar dagen ?
Ik heb een paar dagen terug een paar programma's geinstalleerd om een beetje te klooien om een paar filmpejs in elkaar te zetten, maar die heb ik verwijderd.

Het gekste vind ik dat MPEG bestanden het nu ALLEEN nog met powerdvd doen en niet met wmp, divx, bsplay enz.

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

en bij het verwijderen van die andere programma's kun je dus drivers. *.dll files etc verwijderd hebben, die de huidige software toch nog wél nodig heeft.
Wat dacht je van het terugzetten van je PC naar een herstelpunt vóór de installatie van de "kloot-programma's" (ervan uitgaande dat je met een Windows-OS werkt)?

Alternatief: de programma's die je wilt laten werken opnieuw installeren.
(althans, dat zou ik doen)

[ Voor 23% gewijzigd door Brothar op 17-06-2004 00:43 ]

eagle

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:33

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

ws heeft dat dvd-ding een eigen mpeg-codec en is je systeemwijde mpeg-codec vernaggeld. hoe je dat in windows fixt weet ik alleen niet, maar dan heb je alvast een beperking in dingen die je uit zou kunnen proberen :)

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je hebt hier een programma voor d8t ik om al je codec's er af te pleuren en een "Clean" start te maken. Volgens mij was het iets met snipercodec ofzow. Kijk anders even op een divx codec forum.

Verwijderd

Topicstarter
micdis schreef op 17 juni 2004 @ 06:56:
Je hebt hier een programma voor d8t ik om al je codec's er af te pleuren en een "Clean" start te maken. Volgens mij was het iets met snipercodec ofzow. Kijk anders even op een divx codec forum.
Ik heb zo'n soortelijk programma gevonden en nu werkt het weer :D
Pagina: 1