http://www.allesovernetwerken.nl/

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is gejat van tweakers.net, amateurtje die gebruik maakt van Kliks.nl
Het domein allesovernetwerken.nl is geregistreerd op naam van:

Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/bestaat.lp

Domain name:
allesovernetwerken.nl (second domain)

Organisation:
Dutch Web Services
Urkhovenseweg 518
5641 KV EINDHOVEN

Administrative Contact:
J.H.W.G. Camp
Phone: +31 40 2908817
E-mail: postmaster@allesovernetwerken.nl

Technical Contact:
Ernst Stunzi
Phone: +31 182 546702
E-mail: hostmaster@dutchweb.net

Technical Contact:
E. K. Stunzi
Phone: +31 182 546702
E-mail: hostmaster@dutchweb.net

Registrar:
Dutch Web Services
Urkhovenseweg 518
5641 KV EINDHOVEN

Domain Nameservers:
ns1.dutchwebdns.net 212.72.50.101
ns2.dutchwebdns.net 212.72.50.102

Domain first registered: 18-10-2000
Record last updated: 19-10-2000
Record maintained by: NL Domain Registry
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Triest :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

(voor mensen die te lui zijn voor copy+paste: www.allesovernetwerken.nl/ :))

-edit-luie gedeelte-edit-

Verwijderd

Opzet is hetzelfde, maar voor de rest; mooi is anders :P

• Laurent
  • Niet online
Op vrijdag 22 december 2000 19:06 schreef Robin het volgende:
Opzet is hetzelfde, maar voor de rest; mooi is anders :P
Moet je z'n ICQ hebben ?
:(

Verwijderd

als je iets jat doe het dan goed... djeeeezzzzz wat een lelijke site zeg.. :r LOL :D

Verwijderd

maar volgens mij zijn ze er nog mee bezig.. helft van de links (of wat denk ik links horen te zijn) werken nog niet..
dat ding is nog niet af.. zal wel een flinke ripoff wezen als ie klaar is :r :r

reactiesysteem hebben ze ook nog niet.. zijn ze wel van plan denk ik want ik zie inloggen knop..
verder gebruiken ze de smilies van t.net wel.. hebben ze vast geen toestemming voor gekregen :D

• Laurent
  • Niet online
nee, maar hier word ik niet blij van :(

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 19:16 schreef dicaprio het volgende:
maar volgens mij zijn ze er nog mee bezig.. helft van de links (of wat denk ik links horen te zijn) werken nog niet..
dat ding is nog niet af.. zal wel een flinke ripoff wezen als ie klaar is :r :r

reactiesysteem hebben ze ook nog niet.. zijn ze wel van plan denk ik want ik zie inloggen knop..
verder gebruiken ze de smilies van t.net wel.. hebben ze vast geen toestemming voor gekregen :D
dit is hun forum http://www.allesovernetwerken.nl/forum/forumDisplay.php

Tuinhark blij.. want ze gebruiken yapbb..

dit is profiel van Administrator http://www.allesovernetwerken.nl/forum/viewProfile.php?userID=2 voor de geintereseerden.. :)

ow, hehehe hij heet Janno de Wit en is 15 jaren jong :D http://nl.linux.org/~jdewit/about.html

• Laurent
  • Niet online
http://www.allesovernetwerken.nl/forum/viewProfile.php?userID=1
is ook een Admin, daar staat ICQ bij, ook voor de geinteresseeeeeeerden. :)

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-02 10:43
Als het een webdesignbedrijf was geweest had ik DOXA! geroepen ;)
Wat foeilelijk zeg! :r

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Toffe kleuren combo's.

• Laurent
  • Niet online
Op vrijdag 22 december 2000 19:29 schreef Femme het volgende:
Toffe kleuren combo's.
what do you gonna do about it ? :(

• Laurent
  • Niet online
Op vrijdag 22 december 2000 19:23 schreef Ritch het volgende:
Als het een webdesignbedrijf was geweest had ik DOXA! geroepen ;)
Wat foeilelijk zeg! :r
Dan hadden we samen geroepen ;)

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Booster

Superuser

Hoe krijg je het voor mekaar zeg... getver :)

Ik lach me eigen de tering...

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Laurent
  • Niet online
Hoe heet dat eignelijk allesovernetwerkotine ?

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 19:03 schreef Aikeleer het volgende:
Is gejat van tweakers.net, amateurtje die gebruik maakt van Kliks.nl
[..]
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Triest :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

(voor mensen die te lui zijn voor copy+paste: www.allesovernetwerken.nl/ :))

-edit-luie gedeelte-edit-
Hoor wie het zegt! Was jij niet die van http://www.0800-nieuws.nl ?? Er zijn nu wat aanpassingen verricht, maar dat was ook een vette c+ctrl en v+ctrl van gamers.nl/tweakers.net :( Beetje zielig dat je dan maar zelf andere gaat verraden. :r

• Laurent
  • Niet online
Op vrijdag 22 december 2000 19:41 schreef Exterminator het volgende:

[..]
Hoor wie het zegt! Was jij niet die van http://www.0800-nieuws.nl ?? Er zijn nu wat aanpassingen verricht, maar dat was ook een vette c+ctrl en v+ctrl van gamers.nl/tweakers.net :(
Zie het andere topic hierover.

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 19:41 schreef Aikeleer het volgende:

[..]
Zie het andere topic hierover.
Ja, daar geef je iemand anders de schuld. tsss, de moed om te zeggen dat je iets gejat hebt, heb je niet! :(

Verwijderd

En anders had je ook je eigen site hier moeten posten, of je had tegen die andere persoon moeten zeggen dat het zo niet kon!

• Laurent
  • Niet online
Op vrijdag 22 december 2000 19:45 schreef Exterminator het volgende:

[..]
Ja, daar geef je iemand anders de schuld. tsss, de moed om te zeggen dat je iets gejat hebt, heb je niet! :(
Hij was nog niet af, binnenkort is hij af enzow....

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/92504

• Laurent
  • Niet online
Noujah, gaat lekker off-topic trouwens zo

Verwijderd

hij gebruikt ook smiles van t.net.
onder andere deze: }:O

http://www.allesovernetwerken.nl/images/smilies/

Verwijderd

hij gebruikt ze allemaal behalve deze O+
das toch netjes van hem ;)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Dit stond op zn homepage!!!
I'm Janno de Wit from Gouda, living in The Netherlands, 15 years old
Verklaart een hoop. Best een K*t actie om tweakers te copieeren. de url is allesovernetwerken.nl maar er staan niet alleen dingen over netwerken op!! :(

Advanced sheep-counting strategies

• Laurent
  • Niet online
^, wat gaat Femme of iemand anders hier nou tegen doen ?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niks, als ze slim zijn. Laat ze maar gaar koken in hun eigen vet... (wat zei ik net?)

Die site ziet er niet uit! Laat ze maar ...

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Idd. Het design is gruwelijk lelijk, waarom zou je daar wat tegen doen? :)

• Laurent
  • Niet online
hmm, sjah schijnt dat hij nu een bericht gaat typen.

Verwijderd

Wat zijn jullie triest, ik ben namelijk de maker. Als jullie soms denken dat ie al klaar is, dan mag je er wel eens over nadenken of je een echte tweaker ben.

Voor de smilies heb ik toestemming gekregen.
Ik heb Femme al gemaild toen de layout er nog niet was, ik heb nooit reaktie van hem gehad, dus neem ik aan dat het ok is. En ik moet er nog een banner naar t.net opzetten.

Waarom zou ik een compleet nieuwe layout verzinnen als deze goed is? Ik wil namelijk een beetje aansluiten op t.net, niet concurreren maar aanvullen.

En wat je van de layout vindt moet je zelf weten, volgens mij zijn jullie een beetje achterelkaar aanlopers.

En wat kliks.nl betreft, dit is een tijdelijke noodoplossing.

Overigens hebben we al eerder besloten om de layout compleet te veranderen, dat doet iemand anders, ik heb nog geen id van hoe die eruit gaat zien....

• Laurent
  • Niet online
Hmmz, dan kan je misschien bij deze vragen om een antwoord ?

Femme kan niet altijd antwoord geven met zijn 300 mailtjes p/dag (ergens in een topic gelezen, vage ged8e) ;)

Verwijderd

Heb 2 keer gemaild.....

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 23 december 2000 01:27 schreef Thunderbird het volgende:
Heb 2 keer gemaild.....
ICQ ?

Verwijderd

Dit is de mail met de smilemaker:
At 09:11 PM 11/21/2000 +0100, you wrote:
smilies mag van mij betreft best...

maar aangezien ik slechts nog auteur van die emoticons ben, en verder niet langer ben verbonden aan de website (anders dan ordinair lezertje) moet je voor vragen over gebruik van de layout ECHT niet bij mij zijn...
-----Original Message-----
From
Sent: woensdag 22 november 2000 4:30
To: firefox@tweakers.net
Subject: smilies

Hoi,

ik wil graag gebruik maken van de smilies van t.net, kan dat? Het is voor de site www.allesovernetwerken.nl daar staat nu een layout die binnenkort vervangen gaat worden, en daar wil ik de smilies in gebruiken....
De nieuwe layout is wat opzet betreft exact hetzelfde als t.net, gewoon gekopieerd dus. Maaruh, ik wil geen problemen, met t.net, als ik een logo (netzoals vuurwerk bij jullie) op mijn site zet, en in de credits uitlegd waar mijn design vandaan komt enzo, is het dan wat jullie betreft ok? Ik denk vanavond ongeveer alles online te kunnen gooien, altans dat hoop ik :)

grtx,

• Kees
  • Laatst online: 17-02 12:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Femme bereiken == heldendaad van de bovenste plank :P

enne.. ik las zelfs dat het er 3600 waren :o

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Femme kan niet altijd antwoord geven met zijn 300 mailtjes p/dag (ergens in een topic gelezen, vage ged8e)
Niet altijd? Sorry hoor (femme dis geen persoonlijke aanval maar zie het gewoon als kritiek) maar ik heb soms een beetje het gevoel dat femme z'n mail erg structureel leest als je begrijpt wat ik bedoel....

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 23 december 2000 01:36 schreef morgoth het volgende:

[..]
Niet altijd? Sorry hoor (femme dis geen persoonlijke aanval maar zie het gewoon als kritiek) maar ik heb soms een beetje het gevoel dat femme z'n mail erg structureel leest als je begrijpt wat ik bedoel....
Jawel een beetje, maar ik heb veel topics gelezen over "niet_gelezen_mailtjes", dus dit zijn er 2 van.

Verwijderd

Overigens kan je mij nu wel in verband met cornelis brengen, dus de rest heeft niets met het design te maken....

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben geen wandelende helpdesk. Als ik de hele dag mailtjes moet lezen dan kom ik niet meer aan werken toe. Meestal reply ik meteen als ik de mail binnen krijg. Gebeurt dat niet meteen, dan is de kans groot dat ik de mail helemaal vergeet omdat er de volgende dag weer een hele zooi bij komt (en de mensen die wel reply krijgen van mij hoor je natuurlijk nooit klagen...).

Er zijn trouwens ook dingen die je aan andere T.netters kunt vragen dan mij.

Verwijderd

Aikeleer jij bent echt het schoonvoorbeeld van een ongevraagde asistente *D HAHAHA
Best leuk, en nu, is er voor die 'mooie' site van jouw ook toestemming gevraagt?
ga nouw niet een site afzeiken omdat het nog een slechtere ripoff is dan die van jouw, als je jaloers bent moet je gewoon ff ook :rde kleuren gaan gebruiken:)

Verwijderd

he... het forum doet het nog niet. Misschien hebben ze binnenkort wel een onzin forum! :)

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 23 december 2000 11:49 schreef Paz het volgende:
he... het forum doet het nog niet. Misschien hebben ze binnenkort wel een onzin forum! :)
hmmz, ze hebben ook Lieve Adjes geript

• Oni|A
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02-2005

Oni|A

Drugs are good, mkay?

Femme gaf binnen 2 dagen antwoord!!

TOPPIE! :D

Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United

Verwijderd

Wat maakt het in heavensname nou uit of je iets ript of niet, als je er maar voor uit komt, en dat doe ik, ik heb toestemming gevraagd, en dat dee Aikeleer niet, en wie starte deze topic, wie post hier het meest? Aikeleer.

Al had ik een sitecheck neergezet waren de racties heel anders geweest, meer van die kleuren moet je veranderen, of die fonts komen niet over etc. maar nu in een keer niet :r

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 18:51 schreef Thunderbird het volgende:
Wat maakt het in heavensname nou uit of je iets ript of niet, als je er maar voor uit komt, en dat doe ik, ik heb toestemming gevraagd, en dat dee Aikeleer niet, en wie starte deze topic, wie post hier het meest? Aikeleer.

Al had ik een sitecheck neergezet waren de racties heel anders geweest, meer van die kleuren moet je veranderen, of die fonts komen niet over etc. maar nu in een keer niet :r
Ik vind ook dat Aikeleer een van de laatste moet zijn, die hier een link naar een site post, wat een rip off van Tweakers.net is. :r

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Je had het ook aan mij of aan Floris kunnen vragen natuurlijk...uitgaan van "zwijgen is toestemmen" is iets te makkelijk gedacht

We zien een hoop sites die volgens hetzelfde idee als T.net zijn opgezet (soort navigatiebalk-update tracker links, content rechts daarnaast, extra navigatie bovenin etc.) Daar hebben we geen problemen mee omdat er een flink verschil zit tussen dezelfde opzet gebruiken (omdat dat nu eenmaal een handige layout is) of botweg kopiëren

Als je te lamlendig bent om zelf een layout voor je site te verzinnen moet je er maar helemaal niet aan beginnen

Verwijderd

Ja en waar kan ik dat vinden, Femme is voor mij de groote man, dus als ik twee keer mail kan ik er toch vanuitgaan dat het wel ok is... Het is misschien wel makkelijk gedacht, maar als Femme er echt vet grote problemen mee heeft, had hij dat wel gemaild....

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zie je eigen ondertitel. Voor die smiles hoeft niemand het meer te vragen neem ik aan. Behalve dan de special-smiles zoals O+ enzow...
Jij doet het nu, iedereen volgt (als een }:O over de dam is volgen de andere }:O}:O later)

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 23 december 2000 21:52 schreef Blue-eagle het volgende:
Zie je eigen ondertitel. Voor die smiles hoeft niemand het meer te vragen neem ik aan. Behalve dan de special-smiles zoals O+ enzow...
Jij doet het nu, iedereen volgt (als een }:O over de dam is volgen de andere }:O}:O later)
Eeuh, je bedoelt zijn sig ?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:18

Floor-is

5.2

Euh Femme is wel de oprichter en heeft hier zeker het meeste over te vertellen, maar hij heeft meestal weinig tijd en andere dingen aan zijn hoofd. Vandaar ook dat Daniel en ik graag zulke mailtjes ontvangen, we staan er toch wel om gekend dat je meestal binnen een paar uur antwoord hebt en dat is toch wel prettig neem ik aan.

In dit geval had het dus 10x slimmer geweesst om ons een mailtje te sturen, Femme heeft een klein probleem gehad met zijn mail, wat gelukkig ondertussen is opgelost. Maarja dit heeft hij helaas niet kunnen ondervangen, wij hadden dat wel gedaan. Vandaar dus ook dat het in het vervolg misschien wel handig is als je ons een CC-tje stuurt. Daniel en ik overleggen ook met grote regelmaat, dus dan kunnen we heus nog wel een keertje extra overleggen over zo'n mailtje hoor. ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

[..]
Hij was nog niet af, binnenkort is hij af enzow....

Hier is /me zelf ff. We hebben de layout een beetje gejat, daar kan ik niet onderuit. Maar niet met de bedoeling om dat een heel jaar te laten staan ofzo. Je ziet toch zelf ook dat de styles enzo het niet goed doen. De site is nog in opbouw. Wil je misschien even w8en met spugen??

Het is jammer dat ik dit nu pas lees. Want ikzelf ben al even bezig met een nieuwe layout. Voordat je zoiets hebt draaien duurt het even ...

mvgr,

Janno

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:18

Floor-is

5.2

Ik ga even de grote zeikerd spelen nu, maar het is even niet anders...

Je hebt de lay-out en nog meer dingen direct van deze site gejat, opzich vleiend aangezien het aangeeft dat je dit wel ziet zitten (al is het voor tijdelijk). Je had echter moeten overleggen vind ik, dit doe je namelijk niet zo maar. Hiernaast heb je meteen ook even de smileys meegenomen, waarvan een deel niet eens door onszelf is gemaakt, dat vind ik dus wel extra lullig.

Ik zou je willen verzoeken op zo kort mogelijke termijn je website te ontdoen van deze lay-out (dan denk ik aan binnen 24 uur). Het is misschien niet zo vriendelijk om dit van je te eisen, maar het was ook niet zo vriendelijk om onze lay-out te jatten.

Bericht hierboven

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die balken links en boven kunnen echt niet hoor! En dat plaatje op de achtergrond is volgens mij uit de Conrad of catalogus oid gejat :)

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 00:25 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik ga even de grote zeikerd spelen nu, maar het is even niet anders...

Je hebt de lay-out en nog meer dingen direct van deze site gejat, opzich vleiend aangezien het aangeeft dat je dit wel ziet zitten (al is het voor tijdelijk). Je had echter moeten overleggen vind ik, dit doe je namelijk niet zo maar. Hiernaast heb je meteen ook even de smileys meegenomen, waarvan een deel niet eens door onszelf is gemaakt, dat vind ik dus wel extra lullig.

Ik zou je willen verzoeken op zo kort mogelijke termijn je website te ontdoen van deze lay-out (dan denk ik aan binnen 24 uur). Het is misschien niet zo vriendelijk om dit van je te eisen, maar het was ook niet zo vriendelijk om onze lay-out te jatten.
Done

Verwijderd

Allemaal heel leuk en aardig maar ik ben het er niet helemaal mee eens dat Aikeleer hier mee weg komt :? mijn vorige post heeft ie ook grondig genegeerd volgensmij, was ook niet helemaal seriues bedoeld maar wel een beetje, dus....

Verwijderd

misschien handig om dit in de faq op te nemen naast de smilie topic?

Verwijderd

Jammer dat ik de site niet kan zien, is al weer offline.

Wat betreft de layout op Tnet; die is fantastisch en het is ook logisch dat iedereen dat wil hebben het is voor veel mensen idd moeilijk om zelf iets moois te verzinnen.

Maareh waar is het bewijs dat Femme deze layout zelf heeft bedacht? Hij kan het toch ook ergens anders vandaan hebben. Ik ben al zoveel sites tegengekomen met deze layout. Is die trouwens copywright protected? Ik zie nooit ergens er iets van staan. Is dat niet zo, dan mag hij het volgens mij gewoon jatten, maar erg aardig is het niet.

Verwijderd

Aangezien hij die pagina helemaal zelf heeft gebouwd (afgekeken, dat wel ja), is er wettelijk niets wat je ertegen kunt doen, behalve dan iemand wijzen op morele normen en waarden. (hij heeft namelijk de source php nooit gezien) Wat dat betreft is de opmerking van floris gewoon gezwam in de ruimte. (maar het heeft wel effect gehad :Y)

Verwijderd

:)

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 13:36 schreef Bendertino het volgende:
:)
Die site is inderdaad offline gezet. We moeten toch de nieuwe layout plaatsen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 24 december 2000 13:26 schreef Bendertino het volgende:
Is die trouwens copywright protected? Ik zie nooit ergens er iets van staan.
In Nederland heb je automatisch copyright ergens over, maar ik geloof dat je in Amerika zoiets er wel bij moet zetten. Maar precies weet ik het ook niet, voor dit soort dingen kun je eens de search gebruiken in Webdev&graphics forum, er is al ooit een topic over geweest met uitleg wat je rechten zijn mbt. copyright.

Verwijderd

nu het was lame om te copieren maar nu moet ik 1 ding zeggen

in ieder geval heeft ie zijn eigen scripts enzo lopen maken, en niet zoals niels online begin dit jaar die bij een backup de hele source in handen had gekregen en die gewoon verder gebruikte

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 01:26 schreef Lasher[57th] het volgende:
nu het was lame om te copieren maar nu moet ik 1 ding zeggen

in ieder geval heeft ie zijn eigen scripts enzo lopen maken, en niet zoals niels online begin dit jaar die bij een backup de hele source in handen had gekregen en die gewoon verder gebruikte
Alle scripts zijn zelf gebouwd. Sommige dingen van de layout zijn ook anders als je goed kijkt. Maar ons doel is nog steeds iets _aanvullen_ op tweakers en niet concureren oid...

--janee

Verwijderd

Jemig Floris je bent echt een zeikerd, ik heb toestemming gevraagd, nooit antwoord gehad, en about de smileys, daar heb ik toestemming voor!!!!

En het plaatje heb ik helemaal zelf gemaakt!!! Moet je de PSD's ook nog hebben :r

En wat wilde je doen als Janno hem niet weggehaald had??? Juist helemaal niks, dus ik ga hem weer online zetten.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zaterdag 23 december 2000 19:10 schreef Daniel Kegel het volgende:
We zien een hoop sites die volgens hetzelfde idee als T.net zijn opgezet (soort navigatiebalk-update tracker links, content rechts daarnaast, extra navigatie bovenin etc.) Daar hebben we geen problemen mee omdat er een flink verschil zit tussen dezelfde opzet gebruiken (omdat dat nu eenmaal een handige layout is) of botweg kopiëren
Het lijkt me IMHO ook een beetje onzin dat t.net copyright heeft op menu links en tekst rechts.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Normaal gesproken lees ik al m'n binnenkomende mail wel, dus als je dan niet meteen reactie krijgt kun je er wel vanuit gaan dat ik er geen probleem mee hebt.

Een layout rippen vind ik pas echt lame als complete stukken HTML en identieke graphics worden geript.

Als we elkaars ideeën niet zouden mogen gebruiken dan zouden we hier nog als Neanderthalers over de toendra stuiteren.

• Laurent
  • Niet online
Nou, aangezien het is gecopyright ben je nu dus d8 ik wel in overtreding....

Verwijderd

aikeleer: wat is dan gecopyright? de text? zie ik nergens terug op de site. De images? zie ik nergens terug op de site. De opbouw? zie de opmerking van Femme.

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 25 december 2000 17:16 schreef Paz het volgende:
aikeleer: wat is dan gecopyright? de text? zie ik nergens terug op de site. De images? zie ik nergens terug op de site. De opbouw? zie de opmerking van Femme.
Owjah, forgotten... hmmz, sjah niets is eigenlijk gecopy't... Hmmz

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 18:50 schreef Aikeleer het volgende:

[..]
Owjah, forgotten... hmmz, sjah niets is eigenlijk gecopy't... Hmmz
Aikeleer, mag ik je misschien vragen wat je doel is geweest om ons hier in het forum te dumpen? Ons in de grond trappen? Omdat je zelf ook zoiets hebt beleefd?

-- Janno

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 19:38 schreef janee het volgende:

[..]
Aikeleer, mag ik je misschien vragen wat je doel is geweest om ons hier in het forum te dumpen? Ons in de grond trappen? Omdat je zelf ook zoiets hebt beleefd?

-- Janno
Aikeleer, deze keer wel antwoord geven he! want als er kritiek op jouw wordt gegeven negeer je dat of je plaatst een opmerking als: "Dit gaat wel erg offtopic." of je geeft iemand anders de schuld. :r Maar ondertussen geef je wel kritiek op anderen die hetzelfde gedaan hebben als jijzelf!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
aikeleer is nu ff niet het point ookal vindt ik zijn acties, postings en motivaties in dit topic lame, Maar die allesovernetwerken.nl site..
En of je nu zoiets mag kopieeren. ik vindt dat je op zich de layout van tweakers zo mag copieeren. Maar dan moet je natuurlijk wel alles aanpassen. Als alle sites anders moesten wezen waren er nu niet veel sites op het internet!

maar in dit geval is niet alleen de layout gekopieert. in dit geval is heel de opzet en de gedachte achter tweakers.net gekopieerd. Als het nu over allesoverbloemen.nl was geweest met exact de zelfde layout. was er ook nix aan de hand geweest immers. Dit is gewoon een kloon met heel erg fout kleurgebruik :) Bovendien gaat jou site niet alleen over netwerken. het gaat over computers in general net als t.net.

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Het gaat wel over netwerken, maar daar valt internet ook onder, security, ja zelfs GSM geneuk etc, dat een nieuwsposter iets van P4 gaat posten tja.... daar ben ik ook niet voor. Wat dat betreft moeten we de band wat strakker aantrekken. Maar je kan die nieuwsposters ook niet op hun sodemieter geven, want als ze beledigd zijn, dan stoppen ze ermee...:'(

[update]
Dat P4 bericht is het enigste wat er niet zo horen....
[/update]

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 20:15 schreef BrammeS het volgende:
aikeleer is nu ff niet het point ookal vindt ik zijn acties, postings en motivaties in dit topic lame, Maar die allesovernetwerken.nl site..
En of je nu zoiets mag kopieeren. ik vindt dat je op zich de layout van tweakers zo mag copieeren. Maar dan moet je natuurlijk wel alles aanpassen. Als alle sites anders moesten wezen waren er nu niet veel sites op het internet!

maar in dit geval is niet alleen de layout gekopieert. in dit geval is heel de opzet en de gedachte achter tweakers.net gekopieerd. Als het nu over allesoverbloemen.nl was geweest met exact de zelfde layout. was er ook nix aan de hand geweest immers. Dit is gewoon een kloon met heel erg fout kleurgebruik :) Bovendien gaat jou site niet alleen over netwerken. het gaat over computers in general net als t.net.
Aan de url te zien gaat de site toch echt over netwerken. Dat er net iets wordt gepost over een p4 is volgens mij niet zo'n hele grote ramp. Die nieuwsposter was er waarschijnlijk zo vol van dat 'ie vond dat het op de site moest. Mij best, maar dat gebeurd een keer. Over dat verkeerde kleurgebruik... We proberen al even duidelijk te maken dat de site nog helemaal aan het begin staat, de layout is niet fatsoenlijk af, de styles zijn er nog niet. Kortom, begin nog niet over kleurgebruik en font-faces enzo, doe dat als de layout af is...

bye,

janno

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 25 december 2000 19:38 schreef janee het volgende:

[..]

-- Janno
Nee, niet in speciaal ten onder helpen ofzow hoor, maar het was nogal lame, ok eerst was het bij mij ook in de richting van een copy, ik was ook lame bezig, maar onderhand heb ik het al een beetje aangepast en over een tijdje staat er een andere versie online, en jullie halen dus weer de gejatte online.

• Laurent
  • Niet online
Op dinsdag 26 december 2000 00:34 schreef Thunderbird het volgende:
www.allesovernetwerken.nl/new/
Zet maar ff in het 'sitecheck' forum

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 23:51 schreef Aikeleer het volgende:

[..]
Nee, niet in speciaal ten onder helpen ofzow hoor, maar het was nogal lame, ok eerst was het bij mij ook in de richting van een copy, ik was ook lame bezig, maar onderhand heb ik het al een beetje aangepast en over een tijdje staat er een andere versie online,
Lame? 'ke, het uiterlijk is bijna hetzelfde, de scripts (90% van de site) zijn allemaal zelfgebouwd. En er wordt vermeld dat er een nieuwe layout op komst is. Er wordt ook nog vermeldt wanneer (vandaag dus, tussen maandag en dinsdag) die nieuwe layout online komt.
En we hebben ook verteld dat we iets aan tweakers.net wilden toevoegen, en niet concureren. En we hebben met t.net gemaild n dat was ok.
... en jullie halen dus weer de gejatte online.
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in, en weet je ook waarom? omdat we iets op de site willen hebben.
Snap je het nu nog niet of moet er nog meer uitgelegd worden?
:r

--Janno

Verwijderd

lets stop this discussion!!!!

Of er moeten mensen zijn die met de nieuwe layout problemen hebben??

Verwijderd

Ik heb niet deze hele thread gelezen, maar die Poll is lachwekkend :)

Poll: Hoe vind je de nieuwe layout?
76 stemmen

Schitterend!!
109%
Echt balluh, dit kan echt niet
100%
Op een paar kleine dingen na..
67%
Mwah, gaat de oude was mooier
54%

LOL 330% :)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 11:30 schreef Nokia het volgende:
Ik heb niet deze hele thread gelezen, maar die Poll is lachwekkend :)

Poll: Hoe vind je de nieuwe layout?
76 stemmen

Schitterend!!
109%
Echt balluh, dit kan echt niet
100%
Op een paar kleine dingen na..
67%
Mwah, gaat de oude was mooier
54%

LOL 330% :)
:)) Jah, dat klopt, hij verschilt per sessie, bij mij zie ik ze bijv. weer goed...
maaruh, hij is vernieuwd..

-- Janno :P

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

Toch wel grappig om te zien dat degene die het meest heeft lopen zeuren [Aikeleer] daar nu Moderator is op het forum :P

Raar dat deze thread nu weer omhoog wordt getoverd.

Less = more

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 21:34 schreef Jamal het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat degene die het meest heeft lopen zeuren [Aikeleer] daar nu Moderator is op het forum :P

Raar dat deze thread nu weer omhoog wordt getoverd.
Hij toonde berouw ;-))

Verwijderd

mja... ik zie dat jullie allemaal berichten van nu.nl overnemen. Zou me nix verbazen als jullie daar binnenkort een mailtje over ontvangen van Nu.nl

• GiLuX
  • Laatst online: 12-11-2025
nou moet je zien wat die GiLuX heeft gebouwd :
http://www.politiekforum.nl

wat een lul zeg ;)

zit een poll in een links een menu balk met het laatste nieuws.

en hij gebruikt ook nog eens php en mysql en hyperlinks waar een of ander brits bedrijf patent op heeft.

kortom,

stelen (inspiratie opdoen) is aan de orde van de dag en iedereen doet het en innovatie is onmogelijk door dingen van anderen over te nemen of dacht je dat bv de auto van de ene op de andere moment uit iemands brein was ontsproten.

daarbij zie ik het verschil ook niet meer tussen de meeste merken autos tegenwoordig.

evolutie,

het gaat er om of het kwaliteit is want anders kan je stelen wat wilt maar wordt het toch nix.

iedereen mag mijn html kopieren maar van mijn code moeten ze afblijven en dan nog als iemand het voorelkaar krijgt om die te rippen istie waarschijnlijk toch al slim genoeg om het zelf te schrijven.

waarom is iedereen toch zo verontwaardigt als een site het zelfde concept als tweakers gebruikt?

ik denk omdat ze zelf jaloers zijn omdat ze het zelf niet voor elkaar krijgen.

ik zal eerlijk bekennen dat ik best wel een beetje jaloers op femme ben datie zon mooie site heeft gebouwd en zou best wel het graag na willen bouwen,

en ik denk dat de meeste tweakers als ze eerlijk zijn best wel de eigenaar van tweakers.net willen zijn.

het is toch niet voor niets dat veel mensen femme als een voorbeeld zien,

of zie ik dat nou verkeerd,

ik denk het niet als ik de heftige reacties hier zo eens bekijk.

het enige is idd dat als je het jat doe het dan goed en doe het minimaal net iets beter want dan hebben we er pas wat aan.

vergeet niet dat je dankzij de kopier lust van de japaners nu lekker naar je sony tveetje kan zitten te kijken.

doewie :P

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 22:01 schreef RobinVR het volgende:
mja... ik zie dat jullie allemaal berichten van nu.nl overnemen. Zou me nix verbazen als jullie daar binnenkort een mailtje over ontvangen van Nu.nl
is niet altijd zo, maar ik heb ze al gemaild, maar tot nu toe nog zonder suc6...
:(

-- Janno

Verwijderd

[quote
http://www.politiekforum.nl/
[/quote]

Ik moet zeggen dat 'ie er aardig uitziet :))
Pagina: 1