Bull. Het zijn volkomen standaard PCTel en Smartlink-based AMR kaarten van Aztech en Askey die via AC'97 werken. Het enige wat je hoeft te doen qua config is instellen of het primaire danwel secundaire AC'97 devices zijn (AC'97 werkt een beetje als IDE). Als je dat goed doet (AC'97 audio is altijd primair, dus moet de modem secundair, 'hardware' audio chips zijn niet AC'97, dus moet de modem primair) werkt het prima. Ik heb iig zonder problemen een Aztech AMR-2800 (uit een PB met Gigabyte GA-6WMM7 mobo) op een ECS K7VZA draaiend gekregen. Gewoon de Smartlink drivers erop en gaan met die banaan.
en dat setje wat je hierboven beschreef. Packard bell gebruikt tegenwoordig, en vroeger ook, een behoorlijk afwijkende vorm van Mini-ATX.
Wederom bull. (u)ATX=(u)ATX en PB houdt zich er sinds 1997 netjes aan (muv 'design' gevallen, die zijn meestal NLX). Daarvoor werd standaard LPX gebruikt- wat ook uitwisselbaar is, ik heb eens een Acer LPX mobo in een PB LPX kast gevrot.
Ik weet niet waar je deze 'waarheden' vandaan haalt, maar enige voet in de werkelijkheid kan ik niet ontdekken
Enige kanttekening is dat de meeste kasten idd uATX zijn, er past dus niet zo 1-2-3 een full-ATX in alles
Qua ATX geldt het volgende:
Milano (desktop/minitower): full ATX met 235W
Gemini (miditower met losse IDE breakout geval

): full ATX met 235W
Squarius I (minitower): uATX 200W
4x4 Facelift (desktop): uATX 200W
Guilliver I (miditower): full ATX met 235W
Squarius II (minitower): uATX met 200W
Spheris (minitower): uATX met 235W
Guilliver II (miditower): full ATX met 235W
Daarna weet ik het niet meer zo zeker, maar iig zijn de topmodellen (iXtreme) met full ATX kasten en minstens 250W voedingen uitgerust en de budgetmodellen (iConnect, iMedia) met uATX en 235W voedingen.
Toen ik op de PB helpdesk werkte hadden we allerlei hardwareproblemen- achteraf bekeken waarschijnlijk voor 2/3 veroorzaakt door de brakke condensatoren op de MSI moederborden die gebruikt werden (de 6191, 6309, 6323, 6340 en 6511 gelden ondertussen als notoire voorbeelden van planken waar dat misging), maar muv de hilarische 'iExplode' blunder hadden we bijna nooit problemen met voedingen, het zijn goede voor hun wattage

Tenzij je PB kast een ATX-compatible kast is, dan zal het wel gewoon gaan werken. Maar dan nog: íkzelf zou ALLES er voor over hebben om van zo'n oude kast af te komen, met zo'n lelijk logo'tje.
Geef maar hier dan, op de (afgrijselijke) Squarius I kast uit 1998 na zou ik ieder ATX kast van ze willen hebben- stevig, vrij licht en ideaal zolang je niet 10 IDE apparaten wil ofzo
* dion_b heeft een oude 4x4 LPX kast, een Milano Minitower en had tot kort een Guilliver II - ik wil vooral een iXtreme kast als iemand er vanaf wil