Toon posts:

[XP] inloggen als win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Thuis heb ik 2 gebruikers in XP aangemeld. Normaal gesproken krijg je bij het inloggen het blauwe inlogscherm met welkom etc. voor je neus en met de icoontjes die de gebruiker heeft gekozen.
Als je dan 2x ctrl alt del drukt krijg je een klein inlogvenster, waar je ook als administrator in kan loggen.
Nu is mijn vraag of je de computer standaard met dat kleine inlogvenster kan laten opstarten. Op de Win2k manier zeg maar.

Al vast bedankt.

Datron

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja, dat kan :)

Hoe weet ik niet precies, maar als je nou ff op Google zoekt of gewoon je configuratiescherm in duikt, dan vind je het vast wel :)

Verwijderd

Bij gebruikersaccounts kun je bij "de manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden" het welkomstscherm uitvinken.
Dat zou moeten werken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op 16 juni 2004 @ 22:38:
Ja, dat kan :)

Hoe weet ik niet precies, maar als je nou ff op Google zoekt of gewoon je configuratiescherm in duikt, dan vind je het vast wel :)
Ja daar ben ik ook al mee bezig, maar misschien wist iemand het hier zo uit z'n hoofd even te zeggen. Vandaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:41:
Bij gebruikersaccounts kun je bij "de manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden" het welkomstscherm uitvinken.
Dat zou moeten werken ;)
Aha, dankje wel. Werkt perfect :)
Had ik inderdaad zelf nog wel kunnen vinden, maar toch bedankt ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer voortaan inderdaad zelf eerst even te zoeken voordat je een topic opent. Nu heb je dat ongetwijfeld wel gedaan - maar neem dat dan ook even in je topicstart op.

Daarmee voorkom je dat wij denken dat je nog niets er aan gedaan hebt ;)
Pagina: 1