Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opera 7.51 mainbar-icons op adressbar

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist opera 7.51 gedownload. Nu zie ik d er enkele icoontjes van de mainbar (rewind, back, forward, f.forward, reload, wand...) op de adressbar staan (links van het eigenlijke adresbalkje). Standaard is de mainbar in deze versie niet ingesteld (dan krijg je zo'n banner in heel de breedte). Maar als ik dus de mainbar er wel op zet dan ziet het het ongeveer uit zoals de vorige versie (en zo wil ik ook dat die er uit ziet). Maar hoe krijg ik nu die dubbele icoontjes weg (die op de adressbar alleen maar ruimte innemen van het vakje waar je het internet adres moet invoeren).
M.a.w. wat ik wil is dat het eruit ziet als de vrige versie. Dus mainbar en adressbar (zonder extra icoontjes en met veel plaats om je adres in te typen).
Anyone?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Shit, ben ik vandaag net overgestapt van Opera naar Mozilla. Dus echt goed kan ik je niet helpen, ben ik bang.

Ik dacht dat je ergens met de rechtermuisknop op de mainbar (of daar in de buurt, of misschien gewoon ergens in het scherm) moest klikken en dan kon je ergens instellen hoe het eruit moest zien.

Edit:
Overigens heb je dit topic in het verkeerde subforum gepost.

[ Voor 11% gewijzigd door Piggen op 16-06-2004 23:04 ]

• paraiko
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 13:18

paraiko

We are the Cow

Je kunt rechts klikken op alle toolbars en customize toolbars kiezen vervolgens kun je naar hartelust knoppen toevoegen, layouten en verwijderen :*)

succes

Assimilate, Graze, Stampede !!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Is geen GT, en staat al in SA: Opera 7.51 mainbar-icons op adressbar

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.