Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een Microsoft Force Feedback Wheel USB (met externe voeding)
en een logitech USB Headset 20.
Als ik Flightsim 2004 speel gebruik ik beiden, en zitten ze alle 2 in een appart usb slot (ik heb er 4).
Iedere keer disconnecten ze na ongeveer 45 min
. Ik heb hier vorige week al op het forum over gezocht en ondernam de volgende actie:
Ik heb 'De computer mag dit apparaat uitschakelen om stroom te besparen' uitgezet.
Ik heb de bios versie van mijn asus p4s333 geupdate naar BIOS 1007C
Helaas heeft geen van beide acties iets uitgevoerd
Ze verbruiken volgens windows alle 2 100mA
De apparaten vallen dus uit, en vervolgens worden ze opnieuw herkent. Helaas doen ze het dan niet omdat ze dan tijdelijk gedisconnect zijn geweest, een restart is de enige oplossing.
Ik heb ergens gezien dat je dan een externe, met adapter voorziende, USB hub zou moeten kopen om het op te lossen, maar het lijkt me wel heel raar, omdat het wheel al external power heeft, en ik verder geen USB apparaten heb.
Iemand hier een oplossing/ervaring/tips?
SYSTEEM:
P4 2.2 GHZ
512 MB RAM
ATI RADEON 97000
WIN XP PROF SP1
verder is de voeding 300W, voor deze vraag misschien van belang.
Ik heb een Microsoft Force Feedback Wheel USB (met externe voeding)
en een logitech USB Headset 20.
Als ik Flightsim 2004 speel gebruik ik beiden, en zitten ze alle 2 in een appart usb slot (ik heb er 4).
Iedere keer disconnecten ze na ongeveer 45 min
Ik heb 'De computer mag dit apparaat uitschakelen om stroom te besparen' uitgezet.
Ik heb de bios versie van mijn asus p4s333 geupdate naar BIOS 1007C
Helaas heeft geen van beide acties iets uitgevoerd
Ze verbruiken volgens windows alle 2 100mA
De apparaten vallen dus uit, en vervolgens worden ze opnieuw herkent. Helaas doen ze het dan niet omdat ze dan tijdelijk gedisconnect zijn geweest, een restart is de enige oplossing.
Ik heb ergens gezien dat je dan een externe, met adapter voorziende, USB hub zou moeten kopen om het op te lossen, maar het lijkt me wel heel raar, omdat het wheel al external power heeft, en ik verder geen USB apparaten heb.
Iemand hier een oplossing/ervaring/tips?
SYSTEEM:
P4 2.2 GHZ
512 MB RAM
ATI RADEON 97000
WIN XP PROF SP1
verder is de voeding 300W, voor deze vraag misschien van belang.