Verwijderd
Jep moest ik wel anders kreeg je de cpu niet recht in de socket
, en hij werkt nog dusse buig maar om
die temp-sensor die uit het socket steekt? Ja deze moet je iets ombuigen zodat hij in een hoek omhoog steekt. Zorg dat ie iets boven de socket uitkomt.. dan drukt hij goed tegen je CPU aan.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
jezu$ HlPdSk d8 dat jij wel zo'n opper tweaker was dat je dat wel wist altijd dikke verhalen(8>
Niet iedereen is volmaakt, Bill Gates heeft ook geen ene bit aan Windows geprogrammeerd.Op zaterdag 23 december 2000 01:34 schreef icje het volgende:
jezu$ HlPdSk d8 dat jij wel zo'n opper tweaker was dat je dat wel wist altijd dikke verhalen(8>
LoL!Op zaterdag 23 december 2000 03:35 schreef Xion het volgende:
[..]
Niet iedereen is volmaakt, Bill Gates heeft ook geen ene bit aan Windows geprogrammeerd.
wou je zeggen dat windows volmaakt is?
This message was sent from a galaxy far, far away.
Beste operating system ter wereld!
Kleine wereld
Kleine wereld
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Gewoon voorzichtig ombuigen en niet door he sensortje vast te pakken met een tangetje, maar gewoon aan die ijzerdraadjes
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Zie je? Dat bedoel ik nou.Op zaterdag 23 december 2000 11:39 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
LoL!
wou je zeggen dat windows volmaakt is?
wat kunnen mensen toch overdreven voorzichtig doen met alles.. alsof elektronika gelijk uit elkaar valt als je het vastpakt. Ik heb die sensor zelf omhoog gebogen omdat ik vond dat ie niet stevig genoeg tegen me cpu aan drukte. Man zo'n ding zit gewoon met 2 pootjes vast net als een ledje, dat breekt echt niet zomaar. damn soms snap ik die gasten echt niet
Zelf heb ik ff een klodder thermopanische pasta op die sensor gedropt en toen de cpu in de socket geduwd dan buigt die sensor vanzelf wel mee en weet ik zeker dat hij goed snel de zelfde temperatuur heeft als mijn `tegeltjeŽ ;-)
Powered bij meergranenbrood.
Pagina: 1