Toon posts:

foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedeavond mede tweakers mijn vader zit met een probleem hij heeft net mijn pc overgekocht en overnieuw geinstalleerd maar na dei via chipset drivers te installeren krijgt ie foutmeldingen van er zit niet de juiste cd rom in en vraagt naar diskette 8)7 ook als ie zijn ati drivers installeert krijgt ie elke opstart een foutmelding en alles wat ie opent ook en hij blijft maar vragen naar een diskette die er niet is

zijn specs zijn

amd athlon xp+2000
chaintech apogee 7vjl
512 ddr 333 takems
120 gig western digital

en bij mij werkte die wel goed :*)

Verwijderd

Wat voor stappen heb je ondernomen voordat je dit poste?

Je kunt dit proberen:
De VIA chipset drivers de-installeren, nieuwe versie downloaden en die draaien.
Als dat niet werkt, formateren, windows opnieuw installeren en weer de nieuwe VIA driver draaien.

Wel eerst proberen voordat je het vraagt he :+

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

sweetxp,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een overvloed aan regeltjes - waarvan je een gedeelte al gelezen hebt toen je met Registratievoorwaarden en faq akkoord ging. Ik noem de 3 belangrijkste even op:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. "Foutmelding" - mjah - daar hebben we niet zoveel aan. Let daarbij op dat het OS in je topic titel staat tussen vierkante haakjes.
  • Vertel in je topic wat je al gedaan hebt om zelf je probleem op te lossen. Waar heb je al op gezocht, wat heb je al geprobeerd ?
  • Geef voldoende en zoveel mogelijk informatie - welk OS, welke foutmelding exact, en meer van dat soort dingen
Ik zou zeggen - pas je topic eventjes aan met de hierboven gevraagde informatie - dan pas ik daarna je topic titel nog even aan :)