Ik heb een heel raar probleem sinds ik XP heb geinstalleerd. Mijn andere bak (98se) vind ik niet meer terug onder "My Network Places">"Microsoft Windows Network"
Deze zit welliswaar in een andere workgroup, maar volgens mij zou ik hem desondanks moeten zien (iig de workgroup, die zie ik ook niet).
Echter, als ik een search doe op comp's in mijn netwerk en ik de naam intiep (kompjoeter), dan vind ik 'm wel en kan ik gewoon bij de shares enzo
Iemand enig idee hoe dit kan?? Kheb al op GOT, Google en MSDN gezocht, maar ik kan niets vinden (of ik kan niet zoeken... kan natuurlijk ook
)
Deze zit welliswaar in een andere workgroup, maar volgens mij zou ik hem desondanks moeten zien (iig de workgroup, die zie ik ook niet).
Echter, als ik een search doe op comp's in mijn netwerk en ik de naam intiep (kompjoeter), dan vind ik 'm wel en kan ik gewoon bij de shares enzo
Iemand enig idee hoe dit kan?? Kheb al op GOT, Google en MSDN gezocht, maar ik kan niets vinden (of ik kan niet zoeken... kan natuurlijk ook
edit:
hoe pas ik een topic title aan?? quotes gaan geloof ik niet zo goed..
hoe pas ik een topic title aan?? quotes gaan geloof ik niet zo goed..
[ Voor 15% gewijzigd door Standeman op 17-06-2004 11:23 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.