lamp laten reageren op geluid.. HOE?

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
toen ik dat vandaag in een paar elektronicazaken in breda vroeg keken ze me aan alsof ik van mars kwam

kan het dan echt niet ofsow of waren het gewoon schijtzaken

ik word er niet goed van
ik wil gewoon dat stomme pokke lampje van 12V op geluid laten reageren... is dat teveel gevraagd ofsow! sjeez

plz hlp

Verwijderd

Mijn broer heeft hier zoon kastje voor een disco lamp. Daar kan je op instellen hoe die moet reageren enzo. Maar is erg duur. Misschien dat er wel van die goedkopere zijn dat weet ik zo niet.

Verwijderd

Een beetje hobby electronica zaak heeft van die bouwpakketjes

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
klopt, gewoon een bouwpaketje, e 30 min solderen en 20 piek armer... werkt perfect!

suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hehehe

make that 5 uur solderen en 180 piek armer

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

tjek www.velleman.be eens...
of www.display.nl(die hoort toch te werken, Kaj?)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Bij de blokker hebben ze van die electro-statische lampen, je weet wel met die bliksemflitsjes erin, die slierten.

Die kun je ook zetten op AUDIO, en dan reageert is daarop.

Ik weet het, is beetje kinderlijk en amateuristisch, maar staat wel grappig.

Kost € 27,--

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 18:56 schreef Wouter17 het volgende:
toen ik dat vandaag in een paar elektronicazaken in breda vroeg keken ze me aan alsof ik van mars kwam

kan het dan echt niet ofsow of waren het gewoon schijtzaken

ik word er niet goed van
ik wil gewoon dat stomme pokke lampje van 12V op geluid laten reageren... is dat teveel gevraagd ofsow! sjeez

plz hlp
ahh zo'n ding bouw je nog voor onder de 10 piek das zo simpel

kijk hier maar ff
Afbeeldingslocatie: http://www.circuitsonline.f2s.com/circuits/lichteffecten/sch_06.gif

en het kan nog wel simpeler ook dan dit

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

is het ook mogelijk om ipv die mic die je erin hebt, een gewone rca stekker te gebruiken? mensen gaan altijd klappen enzo, vet dom.......

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:50

BaRF

bijna kerst

Op woensdag 16 januari 2002 22:26 schreef merijnen het volgende:
is het ook mogelijk om ipv die mic die je erin hebt, een gewone rca stekker te gebruiken? mensen gaan altijd klappen enzo, vet dom.......
whahaha inderdaad! bij ons hier in de shop hebben we ook wat van die lichtorgels en altijd als het pauze is bij de school in de buurt komen er altijd een stuk of drie van die mannetjes staan vloeken tegen die dingen... is het rustig in de winkel hoor je echt ineens keihard JEZUS G*DVER K#T HOER WAAHSLETTEK*T, en dan zijn het weer die mannetjes van 8 :Z

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 17:57 schreef BaRF het volgende:

[..]

whahaha inderdaad! bij ons hier in de shop hebben we ook wat van die lichtorgels en altijd als het pauze is bij de school in de buurt komen er altijd een stuk of drie van die mannetjes staan vloeken tegen die dingen... is het rustig in de winkel hoor je echt ineens keihard JEZUS G*DVER K#T HOER WAAHSLETTEK*T, en dan zijn het weer die mannetjes van 8 :Z
Dan zeg je: ''JEZUS G*DVER K#T HOER WAAHSLETTEK*T, rot op etterbakkies'' >:)

Verwijderd

ik heb nog 2 neonringen ong.25 cm doorsnee
reageren ook op geluid
mooi effect in een kast ofzo
als je intresse hebt mail je maar
Pagina: 1