Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar kan ik het volgende vinden...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb twee vragen...

1.Aangezien dit waarschijnlijk wel valt onder het casemodding dacht ik dat door mijn vraag hier te posten er wel iemand is die mij kan verder helpen.
Ik kan met de beste wil van de wereld geen enkele online winkel vinden die zilveren CD/DVD spelers aanbiedt. Ik heb al op pricewatch gekeken maar daar vind ik enkel de Mitsumi 16x50x, DM-2000TE (zilver) en arctec. En de meeste sites bieden dan wel iets aan maar dan zie je weer geen plaatjes van hoe het ding er nou in hemelsnaam uitziet ( Hoe die sites managen om overeind te blijven is nog steeds een raadsel voor mij)

Is er iemand die me in de juiste richting kan wijzen? De CD/DVD lezer zou geplaatst gaan worden in een Lian-Li PC60 case dus CD/DVD lezers die hier het beste bij passen zou natuurlijk beter zijn.

2.Ik ben alsook bezig om componenten aan te kopen om een superstil systeem te maken. Enige dat me nog rest is een degelijke AMD CPU socket 754 fan te vinden. Zijn er enige experts op dit gebied die me hierover wat meer advies kunnen geven. Het ding moet superstil zijn, regelbaar (optioneel) en moet passen op een MSI NEO K8N platinum nforce3 250 motherboard.

Alvast bedankt voor enige reacties.

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 16:24
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 20:56:
Hoi,

Ik heb twee vragen...

1.Aangezien dit waarschijnlijk wel valt onder het casemodding dacht ik dat door mijn vraag hier te posten er wel iemand is die mij kan verder helpen.
Ik kan met de beste wil van de wereld geen enkele online winkel vinden die zilveren CD/DVD spelers aanbiedt. Ik heb al op pricewatch gekeken maar daar vind ik enkel de Mitsumi 16x50x, DM-2000TE (zilver) en arctec. En de meeste sites bieden dan wel iets aan maar dan zie je weer geen plaatjes van hoe het ding er nou in hemelsnaam uitziet ( Hoe die sites managen om overeind te blijven is nog steeds een raadsel voor mij)

Is er iemand die me in de juiste richting kan wijzen? De CD/DVD lezer zou geplaatst gaan worden in een Lian-Li PC60 case dus CD/DVD lezers die hier het beste bij passen zou natuurlijk beter zijn.
Meshen (Stealthen bedoelde ik natuurlijk :X) of spuiten? :Y) We zitten niet voor niets in het Casemodding subforum ;)
2.Ik ben alsook bezig om componenten aan te kopen om een superstil systeem te maken. Enige dat me nog rest is een degelijke AMD CPU socket 754 fan te vinden. Zijn er enige experts op dit gebied die me hierover wat meer advies kunnen geven. Het ding moet superstil zijn, regelbaar (optioneel) en moet passen op een MSI NEO K8N platinum nforce3 250 motherboard.

Alvast bedankt voor enige reacties.
Misschien een Zalman CNPS7000 (Al)Cu wat voor je?
CNPS7000A-Cu
CNPS7000A-AlCu

Deze koelers zijn rond de 50 euro

[ Voor 10% gewijzigd door Seers op 16-06-2004 21:32 ]

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
je hebt toch ook van die aparte frontjes voor je dvd speler tekoop die van lian-li zijn

[ Voor 13% gewijzigd door Avvd op 16-06-2004 21:00 ]

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Haal een frontje van een cd/ dvd speler en spuit het zilver.Als je het rustig in laagjes doet word het perfect.

Verwijderd

Er bestaan idd gewoon de echte aluminium lian li frontjes voor cdrom/dvd/enz spelers. Lijkt me de mooiste oplossing omdat gespoten plastic waarschijnlijk niet in de buurt kan komen van het normale lian li alu. Een andere optie zou stealthen met je originele bayplaatjes zijn. Hierover kun je meer vinden in dit forum als je even de search gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 21:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm,

Denk niet dat ik nog van die bezels ga aanschaffen. Vorige keer ook gekocht en nu hangt er nog maar de helft van op...m.a.w na veel gebruik gaan die dingen qua kwaliteit ook sterk minderen en om nu constant die dingen terug opnieuw te gaan beplakken heb ik ook niet veel zin in.

Besides, ik heb een slot in DVD/CD speler nu en met zo'n frontje kan ik daar al niet meer veel mee aanvangen :-)
Daarom dat ik dacht om maar meteen een zilveren CD/DVD te kopen dan heb ik al die hassles niet.

groeten

Verwijderd

Topicstarter
Seers schreef op 16 juni 2004 @ 20:59:
[...]
Meshen of spuiten? :Y) We zitten niet voor niets in het Casemodding subforum ;)

[...]

Misschien een Zalman CNPS7000 (Al)Cu wat voor je?
CNPS7000A-Cu
CNPS7000A-AlCu

Deze koelers zijn rond de 50 euro
Die koeler kwam ik ook al tegen, hij lijkt me wel enorm groot. Zou die passen op mijn moederbord? Als ik op de site van MSI kijk http://www.msicomputer.co...K8N_Neo_Platinum&class=mb dan lijkt het wel of dat slot van de AGP kaart voor problemen kan zorgen (rode agp slot) of zie ik dat verkeerd of zelfs de IDE aansluitingen, die gele...

Gr

Verwijderd

heb je nu eigenlijk van die plakfrontjes of universal drive bay covers gebruikt van Lian-li want ik heb bij mij case universal covers gebruikt zijn te gebruiken met elke DVD-cd drive m.u.v slot in dvd-spelers

ff plaatje http://www.overclock.co.uk/productimages/16779t.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:22:
heb je nu eigenlijk van die plakfrontjes of universal drive bay covers gebruikt van Lian-li want ik heb bij mij case universal covers gebruikt zijn te gebruiken met elke DVD-cd drive m.u.v slot in dvd-spelers

ff plaatje http://www.overclock.co.uk/productimages/16779t.jpg
Ik had bij mijn oude DVD writer van die plakdingen van coolermaster en dat is grote rommel en geld weggesmeten. Aangezien mijn oude DVD lezer een slot in is dacht ik dat het beste was om deze in mijn oude systeem te laten zitten en daarom een zilveren CD/dvd lezer aan te schaffen voor mijn nieuwe kast (lian-li).

Misschien dat ik dan beter een beige lezer koop en dan zo van die universele lian-li front bezels aanschaf. Waar kan je die krijgen?

Groeten.

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11 09:28
Misschien de Aopen Cameleon?
Afbeeldingslocatie: http://www.macrocom.cz/shop/Images/BBB1176.jpg

Plaatje is van een brander even als voorbeeld. Heb zelf ook de DVD speler kan wel even een foto maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Melmer op 16-06-2004 22:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:29:
[...]

Ik had bij mijn oude DVD writer van die plakdingen van coolermaster en dat is grote rommel en geld weggesmeten. Aangezien mijn oude DVD lezer een slot in is dacht ik dat het beste was om deze in mijn oude systeem te laten zitten en daarom een zilveren CD/dvd lezer aan te schaffen voor mijn nieuwe kast (lian-li).

Misschien dat ik dan beter een beige lezer koop en dan zo van die universele lian-li front bezels aanschaf. Waar kan je die krijgen?

Groeten.
Onder andere bij Freezing Hardware. Die dingen zijn dus volledig aluminium net als de originele bezels. Dus geen plakzooi die eraf slijt oid.

Suc6 ermee!

Verwijderd

Artec 16x48x, DHM-G48 (Zilver)
Asus 52x, CD-S520 (Retail, Zilver)
Mitsumi 16x50x, DM-2000TE (zilver)
NEC 52x, CD-3002a (Zilver)
Samsung 16x48x, SD-616 (Zilver)
AOpen 16x48x, DVD-1648 (Retail, Chameleon)
AOpen 52x24x48x CRW5224 (Retail, Chameleon)
AOpen 52x32x52x CRW5232 (Retail, Chameleon)
NEC ND-2510A, 8x (Dual-layer, Zilver)
NEC ND-5100 (Zilver, Slimline)
etc.

Of spuiten, of stealthen.

Wat betreft fan: neem de grootste, stilste Papst, Panaflo etc die je kwijtkunt. Regelbaar is elke fan te maken, voor ervaringen: [rml][ ervaringen] casefan's[/rml] en reviews/spec's: CME Faq: fans. Eventueel kun je ook kiezen voor een temperatuurgestuurde regeling: Fan controller: hardware-matig+temp. controlled
Voor de beste koelvoet kun je eens een kijkje nemen in 1 van de reviews...
Waar kan je die krijgen?
In de Pricewatch en Google, met een klein beetje moeite...

Lian Li LI C-8 (CD-ROM frontje, Zilver)
Lian Li LI C-6 (CD-ROM frontje, Zilver)
Lian Li LI C-4 (DVD-ROM frontje, Zilver)
Lian Li LI C-2 (CD-ROM frontje, Zilver)
Lian Li LI C-14 (CD-ROM frontje, Zilver)
Lian Li LI C-12 (CD-ROM frontje, Zilver)
Lian Li LI C-10 (DVD-ROM frontje, Zilver)
Lian Li CD-ROM front LI C-20 voor Mitsumi CR480A TE (zilver)
Lian Li CD-ROM front LI C-18 voor Mitsumi FX5400W (zilver)
Cooler Master CD/DVD/RW Front Bezel zilver

Kortom, ga snel aan de slag met de ingewonnen informatie en bedenk dat je dit allemaal ook zelf had kunnen vinden met de Pricewatch, de search en Google - één van de dingen die wij verwachten op het forum. Zie ook de forumFaq.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 22:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.