Toon posts:

Nitro - Final Version (Spel gemaakt door studenten)

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[persbericht]
Nitro is een is een gratis multiplayer 3d race game ontwikkeld door Ruben David & Ward De Langhe, twee Multimedia studenten aan de PIH hogeschool te Kortrijk.

Dit spel is gemaakt in slechts 5 weken tijd en is hun eindwerk voor het laatste jaar MCT (Multimedia en Communicatie Technologie)

Het spel is gebaseerd op de Torque Game Engine
Er is zowel een windows als linux versie beschikbaar

Her kan afgehaald worden op :
http://users.pandora.be/nitrogame/
[/persbericht]

Greetz
Ward en Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-10 21:53

job

Zooo, wat een uberbrakke game.
Besturing is kut..

ook irritant dat hij met het sturen ook op de muis reageert...
En die server wordt je ook continue van afgekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-10 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Technisch erg netjes maar de gameplay is echt waardeloos, sorry :P

Ik vind het serieus netjes voor een projectje van 5 weken, alleen singleplayer overigens. Maar het punt van de game (racen) gaat echt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 19:06

-ET-

Phone Home

Ik moet met toch echt aansluiten bij Damster. Voor 5 weken werk ziet het er aardig uit, maar het rijdt voor geen meter. Ik heb het idee dat het heel traag loopt. En verder zijn de menu's hier en daar ook niet erg netjes. Maar opzich leuk bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doe jij het dan maar in 5 weken tijd en zonder gamedevelopment ervaring

We hebben niet de pretentie om te zeggen dat we super game gemaakt hebben, maar je moet toch toegeven dat we ver geraakt zijn met de weinige middelen en tijd die we hadden.

En de server, tja, dat zijn onze servers nie, maar gewoon iemand die op dat moment de game teste (we proberen vandaag nog een dedicated server op te zetten.

ps: als er iemand een dedicated wil laten runnen op z'n servertje, dan zijn we je eeuwig dankbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen er ook een discussie van maken. Als je ergens iets post, dan kan je altijd verwachten dat er mensen zijn die kritiek / opmerkingen hebben. Daar kan je iets mee doen, of je kan er met argumenten tegen in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-10 21:53

job

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:15:

We hebben niet de pretentie om te zeggen dat we super game gemaakt hebben, maar je moet toch toegeven dat we ver geraakt zijn met de weinige middelen en tijd die we hadden.
Ja sorry, misschien een beetje hard van mij..
Ben ook niet in m'n beste bui vandaag. :)

Het ziet er best goed uit.
alleen de besturing is gewoon rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de server, tja, dat zijn onze servers nie, maar gewoon iemand die op dat moment de game teste (we proberen vandaag nog een dedicated server op te zetten.

ps: als er iemand een dedicated wil laten runnen op z'n servertje, dan zijn we je eeuwig dankbaar ;)
IMHO zijn jullie inderdaad ver gekomen in 5 weken :) De meeste topgames doen er tegenwoordig 52x zo lang over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
En voor de mensen die het nog niet wisten: de Torque Game Engine is de engine van Tribes 2, die voor 100 dollar gelicensed kan worden, onder strikte voorwaarden weliswaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wow :)
Ik vind het erg stoer gemaakt. Ik zie dit bij ons op school never gebeuren, alleen al het level ontwerp niet. :o

Jullie maken gebruik van een bestaande engine. Wat is nu precies het werk wat hieraan is verricht? De levels en auto's gemaakt in een soort UnrealED, de menu's erbij en gaan met die banaan? Hoe zit dit, ik ben er erg nieuwsgierig naar :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 11:31
Ik heb op die dedicated snelkoppeling geklikt, denk dat er nu een servertje draait :Y)

Afbeeldingslocatie: http://hosting.van-donselaar.com/meuk/dedic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Welke poort moet hiervoor open worden gezet? Dan wil ik op m'n servertje het ook wel een tijdje draaien :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 11:31
Mijn firewall heeft port 28000 opengezet.. Maar ik zie ook poort 28002 voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 07-10 11:06
Ik vind het _/-\o_ voor 5 weken.

Op de commodore hadden we een moord gedaan voor zo'n game.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Pagina: 1