Gunp01nt schreef op 16 juni 2004 @ 22:20:
[...]
Ik zou adviseren om op dit aanbod in te gaan
Maar even serieus... het beste is toch gewoon om heel ff naar Display properties te gaan en gewoon even echt op de gewenste resolutie te werken. Je moet nl. ook rekening houden met fontgrootte, scrollbalkbreedte, toolbargrootte e.d., volgens mij bereik je toch niet helemaal hetzelfde effect als je je window resized.
zaken als standaard fontgrootte, scrollbalkbreedte, toolbargrootte e.d. zijn ook niet afhankelijk van resolutie maar van user instellingen. Bottom line: zelfs als je je eigen schermresolutie op zeg 800x600 zet geeft je dat geen enkele garantie dat het gedeelte waarin je website zich bevind net zo groot is als bij ieder ander die een resolutie van 800x600 heeft. Het verschilt zelfs per smaak en versie browser die je gebruikt. Je window resizen naar ongeveer 800x600 heeft dus wel degelijk hetzelfde effect want het is net zozeer een benadering als je resolutie anders instellen, en ook niet meer dan een benadering.
Zorg gewoon dat je niet breder gaat dan zeg 740-760 pixels dan zit je altijd goed; hier met een 19" TFT browse ik ook niet fullscreen...