Flaimbait is misschien wat overdreven, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand met een slechte dag er -1 voor geeft.
Even direct wat kritiek, zodat je dit voorkomt.
Je weet hoe die system builders vaak zijn, ze kiezen toch al het liefste voor Intel en als ze ook maar een reden kunnen vinden om inderdaad te kiezen voor een Intel grijpen ze die aan.
Als jij een system builder bent spreekt dit stukje je niet echt aan, er wordt wel vaker van dit soort dingen geroepen, maar ondebouw het dan een beetje meer, DIRECT.
In dit geval dus de 3D Performance, dus daar moet VIA echt wel wat aan gaan doen!
Hoe moet VIA dit gaan doen? Die Duron is veel sneller, goedkoper, beter leverbaar en in hogere snelheden verkrijgbaar en dan NOG kiezen ze soms voor een Celeron!
Dit soort dingen klinken alsof jij het allemaal heel goed weet en zij stom zijn ofzo, misschien vind je dat wel, maar er zijn blijkbaar redenen dat het gebeurd, daarnaast zijn die redenen niet helemaal gegrond (naar mijn weten) die je zelf geeft, maar de toon is dan (helaas) al gezet.
VIA heeft natuurlijk veel minder voordelen behalve dan dat ze compatible zijn met Intel moederborden, waar Intel dus ook mooi een graantje van mee pikt!
Maarja ze hebben nu al een stap in de goede richting gezet, maar toch kunnen ze zich beter ook wel gaan richten op 3D Performance lijkt mij dan en toch nog iets goedkoper proberen te worden...
Laatste stukje redde je post, maar komt net te laat, mensen hebben vaak dan al geoordeeld, zorg ervoor dat je eerste zin zo neutraal mogelijk is, zodat mensen niet beginnen met een vooroordeel.
Hopelijk heb je er wat aan.