Verwijderd
Tweakers Vraag en AanbodVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 20:37:
hallo,
Heeft er iemand nog een athlon classic(slot A) + moederbord te koop???
Mzzzl,
Corné
http://www.tweakers.net/aanbod
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 20:39 ]
Waarom zou het vraag en aanbod heten denk je?Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 20:47:
daar hebk al gekeken DOH
markplaats?Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 20:47:
daar hebk al gekeken DOH
ebay?
slotje!
Om slotjes roepen is net zo fout als een topic starten dat brak is
[ Voor 24% gewijzigd door dion_b op 16-06-2004 21:17 ]
Ja en voor de duidelijkheid, neem het hele aanbod is door, vind je niks dan post je daar je vraag.
Je zegt dat je er al gekeken hebt, nou dan heb je vast je vraag al gepost he? Laat ik nou niks vinden bij de vraag rubriek...
Misschien eerst doen voor je: DOH roept
[ Voor 13% gewijzigd door Hann1BaL op 16-06-2004 20:53 ]
Verwijderd
Maak een report net als ik heb gedaan, dat slotje geroep worden de modjes doodziek van.
@TS dat je er al hebt gekeken en niks hebt gevonden dan heb je een beetje pech
Jij zelf kan anders ook heel wat van het "niet lezen" want er wordt gevraagd om een SLOT CPU en tja, die hadden we niet op 1200 Mhz, dus wat jij nou loopt te zeuren snap ik ook niet helemaal.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 20:51:
[...]
Maak een report net als ik heb gedaan, dat slotje geroep worden de modjes doodziek van.
@TS dat je er al hebt gekeken en niks hebt gevonden dan heb je een beetje pech. Dan kan je zelf dus iets te vraag zetten. Ik heb by the wa nog wel een Athlon 1200 voor me neus liggen
heb je daar ook een mobo voor liggen ofni?Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 20:51:
[...]
@TS dat je er al hebt gekeken en niks hebt gevonden dan heb je een beetje pech. Dan kan je zelf dus iets te vraag zetten. Ik heb by the wa nog wel een Athlon 1200 voor me neus liggen
Waarom wil je een Athlon Classic als een nieuwe Athlon XP met mobo bijna niks kost ?
Goedkoop mobootje is 30 Euro
Goedkope processor is ook 30-35 Euro
Zo'n setje is zeker 3x sneller dan een Athlon Classic en daar heb je dan ook nog garantie op...
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64
V&A op de frontpage is er niet voor niets. Als je daar wat je zoekt niet vindt, zijn er altijd Marktplaat.nl, 2dehands.nl en ebay.nl.
En al vind je het nergens, dit is een plek om te discussieren, niet om koehandel te plegen, dus niet hier
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()