Comp doet niks...

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:20
Mijn comp doet niks als ik hem aan zet. Wanneer ik de computer aanzet, krijg ik of niet eens beeld, of alleen het bios-scherm. Ik kan niet in de bios of naar de post, hij loopt gewoon vast. Geluiden zijn normaal, hdd doet het en de fans ook.
Hij doet dit omdat de comp een keer te lang aan heeft gestaan. Dit is al een paar keer eerder gebeurd, toen volstond het met de computer even laten staan en weer aanzetten. Comp specs:
msi 6520 ms(of zo) mobo
amd 900 mhz
320 mb ram pc133 (eentje 64 mb, eentje 256)
maxtor hdd
gforce 2mx 200\400
comp gekocht bij nec, voeding weet ik niet(comp ligt nu bij iemand(met meer verstand van comps dan mij...hoop ik... : 8)7
PS heb verders geen onderdelen op me andere comp getest.

vrede in rust

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De hangen en opstarten troubleshooter is zéér handig in dit soort situaties. :) Hier staan vele tips in waarmee je de oorzaak van dit probleem gemakkelijk op kan sporen.

Ik raad je aan eerst even die guide door te nemen. Zeer vaak biedt deze guide oplossing. Mocht dat alsnog niet het geval zijn, kan je opnieuw een topic posten waarin je goed duidelijk maakt wat je al hebt geprobeerd. Geef dan uitgebreid aan wat je bevindingen zijn met de Hangen & Opstarten Troubleshooter. :)

Dit topic is gesloten.