Ik heb Debian woody met een 2.4.18 kernel.
Ik heb X geinstalleerd en die draait prima, alleen kan ik mijn muis niet gebruiken.
Na herhaaldelijk vaak #dpkg-reconfigure xserver-xfree86 te hebben uitgevoerd en telkens iets anders heb opgegeven als muis kom ik er niet uit.
Alle forums die ik heb afgezocht gaan over een usb muis.
Ik heb een logitech ps2 muis ik geloof een Logitech Pilot mouse met scroll wieltje.
Wat moet ik instellen
als ik #cat /dev/input/mice of #cat/input/mouse doe en mijn muis beweeg krijg ik niets te zien.
ook #mdetect doet niets
#mdetect -v heeft 3 waarden
psaux
ttys0
ttys1
Maar die com poorten gerbuik ik niet.
Ik heb ook nog een logitech pilot optical met draad dit is wel een usb muis, maar die krijg ik ook niet aan de gang evt ook met usb->ps2 adaptertje geprobeerd werkt ook niet.
Heeft iemand een suggestie of een link naar een artikel waar ik wat mee kan?
Ik heb X geinstalleerd en die draait prima, alleen kan ik mijn muis niet gebruiken.
Na herhaaldelijk vaak #dpkg-reconfigure xserver-xfree86 te hebben uitgevoerd en telkens iets anders heb opgegeven als muis kom ik er niet uit.
Alle forums die ik heb afgezocht gaan over een usb muis.
Ik heb een logitech ps2 muis ik geloof een Logitech Pilot mouse met scroll wieltje.
Wat moet ik instellen
als ik #cat /dev/input/mice of #cat/input/mouse doe en mijn muis beweeg krijg ik niets te zien.
ook #mdetect doet niets
#mdetect -v heeft 3 waarden
psaux
ttys0
ttys1
Maar die com poorten gerbuik ik niet.
Ik heb ook nog een logitech pilot optical met draad dit is wel een usb muis, maar die krijg ik ook niet aan de gang evt ook met usb->ps2 adaptertje geprobeerd werkt ook niet.
Heeft iemand een suggestie of een link naar een artikel waar ik wat mee kan?
Can`t live without the mods