Toon posts:

Soort lagstoten in Ut2004

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was terug gekomen van LAN party
mijn pc start niet meer op (bij windows XP balke start ie telkens overnieuw)
ik installeer windows erover heen, hij staart weer op.
Maar nu gaat alles schokkerig, niet de hele tijd maar een soort lagstoot om de 3 sec, net of mijn beeld blijft hangen, na een tijdje is het over. Maar als ik dan UT2004 start dan heb ik het zelfde weer. na 10 min houdt het weer op en als ie dan de map changed dan hbe ik in het begin van de map weer het zelfde.
(vroeger werkte UT2004 op 1600X1200 alles highest etc perfect, nu doet ie het op lowest en 800x600 niet eens lekker)

mijn systeem:
AMD athlon 1900+ (@1,57 ghz)
512 SDram
Ati Radeon 9600 Atlantis 256 mb
windows XP proffesional
Direct X 9

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-07 13:15
Kan zijn dat de HD ernstig gefragmenteert is.

Daarnaast kunnen spyware/virussen ook de oorzaak zijn. Scan hier dus zoiezo ff op.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Verwijderd

Probeer eens een schone installatie van windows. Waarschijnlijk zijn het processen of programma's die een beetje in de weg zitten. Anders drivers updaten, maar ik denk dat het eerste de best oplossing is....

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC zit wel aardig vol (van de 160 gb nog maar 30gb) Maar ik wil niet alles kwijtraken etc. Kan je windows ook gewoon erafgooien en opnieuw instaleren?

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04:51
tip maak 2 partities Windows 30GB
De rest voor al je shit 130GB

c:\ 30GB
d:\ 130GB

:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook 1 HD (C:) waar windows opstaat
die ander van 120 gb heb ik verdeeld in 3 van 40, mar zitten helemala vol :)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

gewoon de C formatteren, de andere partities blijven gewoon bestaan en die data raak je niet kwijt. Dus kan je windows installeren en heb je alles nog.

Alleen de programma's die je geinstalleerd hebt op de andere partities dan de C, kunnen wel is niet gaan werken na een herinstall van windows omdat er registerkeys ontbreken die die programma's nodig hebben.

• Deadsy
  • Laatst online: 15:39
lass tijdje geleden op www.sudhian.com iets over een shuttle met een nforce2 chipset die dit ook had.
hun reactie was dat dit vaak aan de onboard sound zou liggen.
wat ik zelf raar vind omdat die best wel goed is en ook weiniger cpu kracht gebruikt dan veel andere onboard sound

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 21:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

even in apperaten beheer je geluidskaart disabelen, dan resetten en merk je ook dat er geen geluid is dan UT eens starten loopt alles goed door, zonder sound dat is het waarschijnlijk even eens driver deinstalleren en dan updaten..

Had dit ook in BF V, en merkte dit ook tijdens de introfilmpjes die ook zo schokten...
bij onboard sound deze driver voor mobo updaten...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Hann1BaL
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het rare is dat de TS het ineens heeft en nooit eerder gehad heeft. Het is dus niet altijd zo geweest, dus ik vermoed dat dat laatste niet het geval is in dit geval, maar als je het niet probeert weet je het nooit!
Pagina: 1