Ik heb laats weer wat leuke filmpjes gedownload, die voeg ik dan toe in een map. Dus gister heb ik weer wat nieuwe downloads geplaatst in die map, en kreeg ineens een foutmelding, dus ik die filmpjes die ik had gedownload eruit gooien, en kijken welke de foutmelding gaf, maar dat lukt niet, want het lijkt 'in een map te zitten' (ook als ik filmpjes knip en in andere map zet krijg ik foutmelding)...
erg vreemd
Hij geeft dit aan:
In explorer.exe is een fout opgetreden, (en dan kan je kiezen tussen rapport verzenden of niet verzenden)
Appname=explorer.exe
ModName=xvid.dll
en er staat ook bij details deze map: C/Documenten/Eigenaar/lokals-1/temp/wer39.tmp.dir00/appcompat.txt
Wat moet ik doen? Alle filmpjes wegpleuren vindt ik zonde, en al zet ik de helft in een nieuwe map dan krijg ik daar die foutmelding ook
erg vreemd
Hij geeft dit aan:
In explorer.exe is een fout opgetreden, (en dan kan je kiezen tussen rapport verzenden of niet verzenden)
Appname=explorer.exe
ModName=xvid.dll
en er staat ook bij details deze map: C/Documenten/Eigenaar/lokals-1/temp/wer39.tmp.dir00/appcompat.txt
Wat moet ik doen? Alle filmpjes wegpleuren vindt ik zonde, en al zet ik de helft in een nieuwe map dan krijg ik daar die foutmelding ook