Steeds foutmelding bij openen filmpjes-map

Pagina: 1
Acties:

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-05 20:07
Ik heb laats weer wat leuke filmpjes gedownload, die voeg ik dan toe in een map. Dus gister heb ik weer wat nieuwe downloads geplaatst in die map, en kreeg ineens een foutmelding, dus ik die filmpjes die ik had gedownload eruit gooien, en kijken welke de foutmelding gaf, maar dat lukt niet, want het lijkt 'in een map te zitten' (ook als ik filmpjes knip en in andere map zet krijg ik foutmelding)...

erg vreemd

Hij geeft dit aan:

In explorer.exe is een fout opgetreden, (en dan kan je kiezen tussen rapport verzenden of niet verzenden)

Appname=explorer.exe
ModName=xvid.dll

en er staat ook bij details deze map: C/Documenten/Eigenaar/lokals-1/temp/wer39.tmp.dir00/appcompat.txt

Wat moet ik doen? Alle filmpjes wegpleuren vindt ik zonde, en al zet ik de helft in een nieuwe map dan krijg ik daar die foutmelding ook :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk OS hebben we het over? :)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Met een gokje op xp: Windows probeert deze filmpjes te 'previewen'. Soms gaat dat nog wel eens mis door incompatibiliteit van de codec. Probeer voor de aardigheid eens een nieuwe versie van xvid te installeren en kijk of je probleem is opgelost. Een alternatief is natuurlijk om het previewpane in te klappen, waardoor de codec niet geladen wordt.

Localhost is where the heart is

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-05 20:07
die download doet het niet meer, zie hier:

http://roeder.goe.net/~koepi/xvid.shtml

[ Voor 78% gewijzigd door MaStar op 16-06-2004 20:29 ]