Toon posts:

Keuze laptop rond de 1100€

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een krap budget van rond de 1100€ en ik zit te twijfelen tussen de aspire 1356 en de 2012 dit word mijn eerste laptop en ik weet niet veel van laptops misschien zijn er wel betere keuzes voor maximaal 1300€ En ik wil geen miskoop 8)7 dus HELP ME alsjeblieft O-) ;)

Verwijderd

Topicstarter
oh ik vergat te zeggen dat ik er wel redelijk op wil kunnen gamen en ik weet niet of dit met een radeon 9700 of 9200 kan. Voor mijn opleiding zal ik waarschijnlijk ook moeten 3d modellen. Dat zijn dus mijn eisen ;)

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

heb je misschien zelf al meer gedaan dan kijken bij 'een winkel'?

zouden we de resultaten van die prachtige onderzoek mogen inzien?

Met de eisen die je stelt kan je prima een apparaat kopen; je kan ook even kijken naar deze http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2330 .. om een voorbeeld te geven.

Met 512mb en 60Gb 5400rpm ben je dan al een aardig end door je budget heen trouwens..

[ Voor 15% gewijzigd door pjottum op 16-06-2004 19:44 . Reden: memdiskbudget ]

ping 127.212.23.124

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23
pjottum schreef op 16 juni 2004 @ 19:43:
heb je misschien zelf al meer gedaan dan kijken bij 'een winkel'?

zouden we de resultaten van die prachtige onderzoek mogen inzien?

Met de eisen die je stelt kan je prima een apparaat kopen; je kan ook even kijken naar deze http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2330 .. om een voorbeeld te geven.

Met 512mb en 60Gb 5400rpm ben je dan al een aardig end door je budget heen trouwens..
Die heeft m'n vriendin gekocht. Zeker geen slecht ding, maar wel redelijk zwaar en hij vrij warm als je hem wat langer aan laat staan.

Verwijderd

Topicstarter
Dus de acer 2012 is geen goede keus?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wie of wat beter is, kan je het beste voor jezelf bepalen. Je geeft aan dat je wil gamen, dan lijkt het me van zelfsprekend dat een goede videokaart benodigd is. Of een Radeon 9200 of een 9700 goed genoeg hiervoor is, kan je simpel uitzoeken door naar reviews te zoeken met benchmarks. Ik kan je alvast verklappen dat Tom's hardware reviews van de 9200 en de 9700 heeft.

We begrijpen wel dat je geen miskoop wil, maar het beste is natuurlijk goed te weten wat je koopt. Dit kan je het beste doen door ook zelf op onderzoek uit te gaan. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.