Leuk dat in de THPS2 handleiding staat hoe je een Ollie en een Nollie moet doen. Maar kan iemand me ook vertellen WAT EEN OLLIE EN EEN NOLLIE IS?!? Manuals? Boneless? No comply? Gaps? Waar hebben ze het over?!? Weet iemand waar ik meer info kan vinden over de basics van dit programma en over skaten? Waardeloze handleiding... En hoe zit het nou met die speciale tricks? Moet je die met andere toetsen doen dan de gewone tricks? Komen die ervoor in de plaats? Enz. enz. enz. Keileuk proggie hoor, te gekke gameplay, maar ik zou het leuk vinde n als ik wist wat ik deed. Daar heb ik als KOPER van de cd-rom toch wel recht op, dacht ik zo...
Verwijderd
ja ehm.. het spel is ook meer voor skaters.
en als je die stunts ziet met de naam erbij
weet je meteen hoe ze heten, EN hoe ze eruit zien ( DUH )
en als je die stunts ziet met de naam erbij
weet je meteen hoe ze heten, EN hoe ze eruit zien ( DUH )
Handig dat alle mensen die het spel simpel kopieerden er wel mee overweg kunnen
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
:P:P:P:P Stelletje lolbroeken... Ik zie ook wel wat er onder in het scherm staat. En ik kan ook alle moves doen. Maar ik vind het leuker om te WETEN wat ik doe, als je begrijpt wat ik bedoel (wat wel niet zo zal zijn...
Ik bedoel: switch: hij draait zich de andere kant op. Maar waarom? Of ben ik te intellectueel voor dit spel ...
Heh. Tjah, je moet gewoon een beetje in dat wereldje zitten om die namen te begrijpen. Wat ook leuk is te weten is dat in de skateboard wereld, als je een trick uitvind je hem ook een naam mag geven. Vandaar de nogal... vreemde namen
.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Je zou eens kunnen begginen te kijken bij edit tricks dan kan je de knoppen zien die je moet indrukken
Wat bij mij hielp was gewoon veel oefenene... Ik ben van het type 'button-smasher'
... Op een gegeven moment krijg je het door en dan WEET je ook wat je moet/kan doen
Verwijderd
Ik zal eens als ervaren skater een paar skatelesjes geven:Op vrijdag 22 december 2000 18:36 schreef hellogoodbye het volgende:
Leuk dat in de THPS2 handleiding staat hoe je een Ollie en een Nollie moet doen. Maar kan iemand me ook vertellen WAT EEN OLLIE EN EEN NOLLIE IS?!? Manuals? Boneless? No comply? Gaps? Waar hebben ze het over?!? Weet iemand waar ik meer info kan vinden over de basics van dit programma en over skaten? Waardeloze handleiding... En hoe zit het nou met die speciale tricks? Moet je die met andere toetsen doen dan de gewone tricks? Komen die ervoor in de plaats? Enz. enz. enz.
-Een ollie is gewoon domweg springen en als je een half rondje draait is dat een 180 ollie.
-Een nollie: dan ga je verder naar voren staan en een fakie ollie is hetzelfde als een nollie maar dan sta je in switch(ook wel fakie genoemd)
-Een manual is balanceren op je achterwielen en een nosemanual op je voorste wielen
-Boneless: lastig uit te leggen gewoon goed kijken
-No comply: tja... soort ollie met 1 voet (iemand een betere bechrijving)
-Een Gab is een sprong van het ene ding naar het andere...kan steeds anders zijn.
En Icestorm...post jij bij ieder THPS2-topic???
Trouwens...ben ik de enige boarder hiero?
Zo niet: Sk8 or die!!!
Verwijderd
>:)WHEHEHEOp vrijdag 22 december 2000 20:57 schreef Acolyte57 het volgende:
Handig dat alle mensen die het spel simpel kopieerden er wel mee overweg kunnen
Ik heb dit spel ook ff een dagie gespeeld en kwam nu niet echt beduidend veel verder dan de 2e skate arena
wat ik wel ontdekt heb is dat je echt een joypad moet hebben anders ram je er een end op los
wat ik wel ontdekt heb is dat je echt een joypad moet hebben anders ram je er een end op los
keyboard werkt anders ook prima. Je moet even wennen aan de toetsen...
Pagina: 1