Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:40:
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van dit programma, maar je kunt als je via de broncode het bestand hebt opgespoord de link invoeren in Download Accelerator Plus, en vervolgens downloaden.
En zoals cls als zegt: je moet wel de broncode openen van de HTML pagina waar het flash bestand in wordt geladen. Met je rechtermuisknop op die pagina klikken en dan 'view page source' of 'bron weergeven' of iets dergelijks (ligt er een beetje aan welke browser je gebruikt).
Ik ben het ten eerste met cls eens, maar als je dan toch aan downloaders begint; neem geen DAP zoals hierboven genoemd (overigens wel leuk, maar je moet nog steeds de bron opzoeken) maar neem FlashGet.
En nee, dat Flash staat niet voor MM Flash, maar voor de simpele vertaling 'snel'. Je kunt er een complete map op een site mee rippen, en flops, binnen enkele seconden staan dus ook de flash filmpjes (mits in die map en niet op externe server, maar dan nog, kun je in de restbestanden naar de bron kijken) ...op je computer.
Ik wil sterk benadrukken dat dit niet altijd legaal is! Denk daarom!!!
Ik wil je niet aanzetten tot het downloaden en/of commercieel verspreiden van filmpjes met expliciet copyright.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs