Toon posts:

Video chat over LAN d.m.v. 2 webcams

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een pakket wat middels twee webcams een videochat op kan zetten. Zoiets als MSN maar dan zonder externe server. Dus peer to peer. Het blijft op een WAN en de ene webcam staat in Amerika de andere in Budapest. Deze sites zijn verbonden via een private network.

Netmeeting is een optie maar ik ben op zoek naar een pakket wat een betere compressie biedt en over standaard TCP/IP gaat. Heeft iemand ervaringen hiermee? Een goede kwaliteit/bandbreedte verhouding is het belangrijkst eigenlijk.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Hier staat vast wel iets tussen ;)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga 155 programma's uitproberen.. Ik kan me zo voorstellen dat iemand anders dit ook gebruikt, daarom vraag ik om ervaringen en tips. Wat heb ik nou aan deze "bijdrage"?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 18:32 ]

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

En waar is je eigen inbreng? Lees even in de FAQ over topicstart en eigen inbreng, deze topic start voldoet bijna nergens aan.

Als je die 155 dingen effe doorleest, dan kunnie waarschijnlijk al de helft wegstrepen. Hou je d'r nog 75 over die je wat nader bestudeert, dan vallen er weer een zooi af, hou je d'r nog een paar over... Mag je die gaan proberen. Tenslotte kunnen wij niet voor je beslissen wat je moet gebruiken, dat moet je zelf doen. Iedereen heeft net weer een andere eis aan een programma...

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen