Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb al enkele topics gelezen over tripods, maar eigenlijk weinig over digitale videocamera's, waarbij het bewegen van zo'n ding natuurlijk een stuk belangrijker is. Ben vandaag nog even bij twee winkels gekeken en heb de volgende twee modellen gezien:

Velbon cx686 (ongeveer 90 euro)
Vanguard Millenium 5 (130 euro)

Iemand ervaring met deze statieven? Of suggesties van andere merken. Ik wil er zo rond de bovengenoemde prijzen voor betalen.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

de millenium is een zeer goed statief. Misschien ook een idee om naar Manfrotto te kijken? misschien iets duurder / zwaarder, maar kwalitatief súper!! Mocht er bv zand in komen dan kun je hem echt hélemaal uit elkaar halen :9

[ Voor 20% gewijzigd door BaRF op 16-06-2004 21:17 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Walkman
  • Niet online
Maar hoeveel duurder zijn die? Vind 130 al redelijk wat, vooral omdat ik nog niet echt weet hoe vaak ik zoiets zou gebruiken.

• Walkman
  • Niet online
Net achter dat die millenium 5 veel goedkoper is (rond 70 euro bij mediamarkt), zie je toch dat die speciaalzaken te veel winst willen maken :)

Ik ga dus voor die andere...schijnt met vloeistof te werken (klinkt goed, zal wel marketing zijn ;))