instal GTA vice city wil niet :(

Pagina: 1
Acties:

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2025
Hallo,
Mijn computer deet het de hele tijd niet met gta.
Er was een probleem met de audio kaart ik heb een nieuwe driver
er op gezet en nu doet hij het wel.
Maar nu kan ik hem niet meer instaleren Het instalatie scherm start op en ik volg de annwijzingen op het scherm en hij gaat instaleren maar stopt dan bij het eerste streepje en gaat ook niet meer verder maar op mijn laptop doet hij het wel gewoon dus er is wat mis met de Pc het is een p4 2.4ghz met 512 Mb geugen en een geforce videokaard.
Kunnen julie mij helpen???

Groetjes Roy

PS zorry voor mijn spelling ik ben dyslekties.

K

Verwijderd

Allereerst: Welkom op GoT (heb ik altijd al een keer willen zeggen :D)

Wat voor foutmelding geeft je installer, als hij stopt. Ik kon em namelijk ook niet installeren, dus heb ik em van iemand anders gekopieerd (let wel, ik had de originele)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Problemen met spellen mogen in het daarvoor bedoelde subforum :)

SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

is de vorige instalatie goed verwijderd ??
Drivers goed ??? al hoewel het nie echt aan de driver ka liggen de instalatie :S
anders zou ik het ook niet weten .

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 18:46 ]

• royhoi
O ik zal het de volgende keer in het daarvoor bedoelde subforum zetten.

Maar ff andwoord op kassaa hij geeft verder geen foutmelding maar hij stop bij het eerst streepje van het "kijk hoe lang het nog duurt balk' de cdrom stopt ook met lezen maar op mijn laptop gaat hi wel door het licht dus niet aan de cd-rom.Dit is de originele verzie
ENE danyvb Ik heb alle vorige goed verwijderd

Groetjes roy

EDIT mijn moeder heeft het opgelost :| zij kon ook een spel via internet niet spelen ze heeft norton antie virus uitgezet en toen deet hij het
Kassaa Had jij ook norton????

K

Verwijderd

Ja ik heb ook norton, maar bij mij was de ene cd fucked up, want een andere gekopieerde cd werkte wel, dus bij mij lag het iig niet daaraan.

btw, coole moeder :>

• royhoi
Naja ik vind het vaag maar hij doet het :*)

K

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:37

Virgil

We're not alone

Nou ik kan het uitleggen waarom hij dat doet, en dat is ook een van de redenen dat bij de meeste installaties wordt aangegeven antivirussoftware uit te zetten, namelijk GTA installatie probeert systeembestanden te plaatsen. Je Norton is dusdanig ingesteld, dat deze dat niet toelaat. En dus het installatieproces override.

Hopelijk snap je nu waarom ;).

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Pagina: 1