Samenstelling vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Lama zitten al ;)

[ Voor 98% gewijzigd door BMW_M3 op 16-06-2004 17:50 ]

Signature

Verwijderd

En dat is nu net niet helemaal de bedoeling van CSL. Kijk maar eens hier. B)

Omdat ik vandaag mild ben, toch nog even wat tips. :P
Het systeem is op zich prima, maar voor de wat zwaardere applicatie's zit je wel op een redelijk minimum. Je zult er wel een redelijk tijdje mee vooruit kunnen. De nForce chipset doet het bijvoorbeeld beter dan de VIA, zeker als het geheugen en de processor synchroom lopen. En waarom geen Kingston geheugen met 400 Mhz, voor die paar Euro zou ik dat wel doen. Ben je ook van plan je systeem over te gaan clocken?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 17:53 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sommige mensen hebben hier wat meer verstand van systemen, maar dat is geen reden om niet zelf een antwoord op je vraag te vinden, door te zoeken. Zoals je in de CSL FAQ al kan lezen, willen we geen boodschappen lijstjes hier in CSL. Als je graag wil weten of alles werkt, kan je even op zoek gaan naar reviews.

In de reviews worden vaak benchmarks vergeleken en wordt het product deskundig omschreven. Het is eigenlijk een ideaale manier om kennis rijker te worden over die componenten. De reviews kan je gemakkelijk vinden door op de frontpage te zoeken naar de naam van het product. Hier kan je bijvoorbeeld een roundup vinden met je 9600XT daarin meegenomen. :)

Al met al raad ik je aan wat meer zelf uit te zoeken. Je gaat een nieuw systeem kopen, dan wil je toch wel weten wat je precies koopt?

Dit topic is gesloten.