Hey
Mijn moeder zat al een tijdje te schreeuwen dat ze geen geluid heeft. Ik er naar toe. Speel liedje af en idd "Geen geluidskaart gevonden" oid.
Kijk in apparaat beheer, zie ik daar bij "Overige Apparaten" 2 device's:
- PCI Communication Device
- PCI Multimedia Audio Device
Kan geen stuurprogramma voor worden gevonden. Plaats de Windows 98 schijf erin. Nou ik gooi die schijf erin. Laat hem zoeken maar hij kan er geen drivers voor vinden
Vindt ik vreemd aangezien het de zelfde CD is als waar ik de Windows er mee opgezet heb. Heb hem gewoon in de CD laten zoeken. Dan nog in "Drivers" en nog een keer in alle drivers apart die er op stonden. Maar geen resultaat. Op de HDD kon ie ook niks vinden.
Specs:
CPU: Pentium 3 500 Mhz
Geheugen: 64 SD Ram (PC100 / PC133)
Meer weet ik niet. Kon geen progje aka Aida 32 installeren omdat ze geen internet heeft atm.
Kunnen julie helpen? B.v.d
Mijn moeder zat al een tijdje te schreeuwen dat ze geen geluid heeft. Ik er naar toe. Speel liedje af en idd "Geen geluidskaart gevonden" oid.
Kijk in apparaat beheer, zie ik daar bij "Overige Apparaten" 2 device's:
- PCI Communication Device
- PCI Multimedia Audio Device
Kan geen stuurprogramma voor worden gevonden. Plaats de Windows 98 schijf erin. Nou ik gooi die schijf erin. Laat hem zoeken maar hij kan er geen drivers voor vinden
Specs:
CPU: Pentium 3 500 Mhz
Geheugen: 64 SD Ram (PC100 / PC133)
Meer weet ik niet. Kon geen progje aka Aida 32 installeren omdat ze geen internet heeft atm.
Kunnen julie helpen? B.v.d
[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 16-06-2004 17:14 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".