KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
Telfort/T-Mobile kun je downgraden binnen je contracttijd vergeten
Orange mag je na 6 maanden maximaal één stap terug in abonnement
Vodafone en KPN weet ik zo niet...
Orange mag je na 6 maanden maximaal één stap terug in abonnement
Vodafone en KPN weet ik zo niet...
zijn er ook kosten aan verbonden?
KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
Binnen je contractperiode? Bij Telfort -> Not a chance. Ze zijn het namelijk niet verplicht en ze zullen het dus ook niet doen. Dus als je niet weet wat je belgedrag is, kun je beter een laag abonnement nemen (dus 100 minuten per maand en 30 smsjes). Hoger binnen de contractsperiode mag namelijk wel bij Telfort, (daarna) omlaag niet!
Dus:
- Als je een Telfort 200/60-abonnement neemt, zit je daar voor je contractsperiode ook aan vast!
- Als je later, binnen je contractsperiode, je bundel verhoogt, zit je de resterende periode vast aan de hogere bundel! (100 -> 200 mag, maar later weer 200 -> 100 kan niet)
Bij T-Mobile kun je binnen de contractsperiode ook alleen omhoog.
Orange, Vodafone en KPN bieden deze mogelijkheid wel, maar meestal pas na een aantal maanden. Bij KPN en Orange is het zes maanden, maar bij Vodafone na 4 betaalde maanden (zeker weten doe ik het niet). Meestal kun je ook maar één 'trap' omlaag...
Dus:
- Als je een Telfort 200/60-abonnement neemt, zit je daar voor je contractsperiode ook aan vast!
- Als je later, binnen je contractsperiode, je bundel verhoogt, zit je de resterende periode vast aan de hogere bundel! (100 -> 200 mag, maar later weer 200 -> 100 kan niet)
Bij T-Mobile kun je binnen de contractsperiode ook alleen omhoog.
Orange, Vodafone en KPN bieden deze mogelijkheid wel, maar meestal pas na een aantal maanden. Bij KPN en Orange is het zes maanden, maar bij Vodafone na 4 betaalde maanden (zeker weten doe ik het niet). Meestal kun je ook maar één 'trap' omlaag...
Verwijderd
Bij Vodafone inderdaad na 4 betaalde maanden, dwz. 4 maanden zonder actie-tarief, en maximaal 1 stap naar beneden.
Zijn geen kosten aan verbonden.
Zijn geen kosten aan verbonden.
Bij vodafone zijn er geen kosten aan verbonden om je abbo te verlagen (verhogen mag altijd
) .
verlagen mag geloof ik pas weer na 3 of 4 maanden, kosteloos
verlagen mag geloof ik pas weer na 3 of 4 maanden, kosteloos
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
en hoe zit het bij Debitel?
Telfort is wel een rotoptie als je het zo bekijkt... Ik kom wel aan de smsjes.. en de belminuten zal ook wel in die buurt zitten, maar tis wel listig.
Ik laat me liever goed informeren
dus ik vraag maar raak
Telfort is wel een rotoptie als je het zo bekijkt... Ik kom wel aan de smsjes.. en de belminuten zal ook wel in die buurt zitten, maar tis wel listig.
Ik laat me liever goed informeren
Debitel doet niet aan verlagingen.
Pagina: 1