[mobiel abbo] Hoe makkelijk kan je down/upgraden?

Pagina: 1
Acties:

• Miezie
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Miezie

Niet te moeilijk doen...

Topicstarter
Ik ga binnenkort een abbonement afsluiten voor mijn telefoon, ws bij Telfort vanwege de tarieven. Ik zou dan 200 belminuten p/m doen en 60 smsjes voor 2 jaar.

Nu is mijn vraag, als blijkt dat ik bijv. maar 100 min. per maand bel en ik wil downgraden naar een telfort 100 abbo of dit eventueel mogelijk is. En hoe kan je smsbundels wijzigen? Ik word van algemene voorwaarden niet veel wijzer.

En hoe zit dit bij de andere telco's? Voornamelijk Vodafone. Maar de rest is ook welkom.

Edit: het gaat om veranderen van belbundel binnen de contractsperiode.

[ Voor 8% gewijzigd door Miezie op 16-06-2004 17:22 ]

KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Telfort/T-Mobile kun je downgraden binnen je contracttijd vergeten

Orange mag je na 6 maanden maximaal één stap terug in abonnement

Vodafone en KPN weet ik zo niet...

• Miezie
  • Nu online

Miezie

Niet te moeilijk doen...

Topicstarter
zijn er ook kosten aan verbonden?

KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:29
Binnen je contractperiode? Bij Telfort -> Not a chance. Ze zijn het namelijk niet verplicht en ze zullen het dus ook niet doen. Dus als je niet weet wat je belgedrag is, kun je beter een laag abonnement nemen (dus 100 minuten per maand en 30 smsjes). Hoger binnen de contractsperiode mag namelijk wel bij Telfort, (daarna) omlaag niet!

Dus:
- Als je een Telfort 200/60-abonnement neemt, zit je daar voor je contractsperiode ook aan vast!
- Als je later, binnen je contractsperiode, je bundel verhoogt, zit je de resterende periode vast aan de hogere bundel! (100 -> 200 mag, maar later weer 200 -> 100 kan niet)

Bij T-Mobile kun je binnen de contractsperiode ook alleen omhoog.
Orange, Vodafone en KPN bieden deze mogelijkheid wel, maar meestal pas na een aantal maanden. Bij KPN en Orange is het zes maanden, maar bij Vodafone na 4 betaalde maanden (zeker weten doe ik het niet). Meestal kun je ook maar één 'trap' omlaag...

Verwijderd

Bij Vodafone inderdaad na 4 betaalde maanden, dwz. 4 maanden zonder actie-tarief, en maximaal 1 stap naar beneden.
Zijn geen kosten aan verbonden.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bij vodafone zijn er geen kosten aan verbonden om je abbo te verlagen (verhogen mag altijd 8) ) .

verlagen mag geloof ik pas weer na 3 of 4 maanden, kosteloos

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Miezie
  • Nu online

Miezie

Niet te moeilijk doen...

Topicstarter
en hoe zit het bij Debitel?

Telfort is wel een rotoptie als je het zo bekijkt... Ik kom wel aan de smsjes.. en de belminuten zal ook wel in die buurt zitten, maar tis wel listig.

Ik laat me liever goed informeren :) dus ik vraag maar raak :P

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:09

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Debitel doet niet aan verlagingen.
Pagina: 1