Toon posts:

met 2 mensen cs online in zelfde server spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb een netwerk liggen en bijde computers hebben een andere half life cd key,
Als je samen in een server wilt spelen moet je iets in het path van de snelkoppeling veranderen.. wat was dit ook alweer.. weet iemand hier een antwoord op ?

gtrzz hary

Verwijderd

Topicstarter
... ik moet alleen even die woorden weten

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Ehm, wil je nu via lan of internet spelen?

In ieder geval, als je via internet wilt spelen hoef je in het principe niks aan de shortcut te veranderen.

Als je het IP van de server weet zou ik deze gewoon via de console invoeren:

Bv: "connect 123.456.789"

Beter nog zou ik op beide computers HLSW en/of ASE installeren. Kan je de boel een stuk makkelijker regelen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Topicstarter
hey,

nee via I-net, kijk als mijn broertje naar een server connect en erin gaat. En ik wil in dezelfde server dan kom ik er niet in. Omdat dit via dezelfde poort via de router ofzo gaat dus me broertje houd em dan bezet.. kan ook andersom .. dus moet je iets aan de snelkoppeling toevoegen alleen weet niet meer wat.. ik had het ergens gevonden maar kan het nu niet meer vinden :(

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06-2025

Dannies

Urashima Keitaro

ik heb hier nooit van gehoord. Bij mij thuis spelen we met zn 3en Counter Strike via de router op dezelfde internetserver en heb helemaal geen problemen

[ Voor 6% gewijzigd door Dannies op 17-06-2004 08:44 ]

-- Microsoft Certified Professional --

Verwijderd

ik begrijp wat hij bedoelt...

dit hadden we vroeger toen ik en ons PAP nog midtown maddness 2 speelde over 1 ip dit ging gewoon weg niet ... dus moesten we omstebeurt

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01-2025

WJP

Shibby

probeer eens -port 27025

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Verwijderd

Topicstarter
hey,

misschien even iets beter uitleggen, kijk counterstrike connect via een bepaalde poort naar die server toe... ik weet ook niet precies hoe of wat. Als de eerste die server ingaat... is als het ware die poort of wat dan ook bezet zodat de volgende er niet meer in kan.. (bij die ene bij wie het wel werkt is het misschien al ingesteld of je hebt geen cs 1.5).. Maja dan moest je in de snelkoppeling iets toevoegen dat hij dus een andere iets gebruikte... vandaar maja wat precies.. weet ik niet wat wjp zegt lijkt er veel op ik probeer het zo ook eventjes

grtzz

harry

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 21:17

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

ik weet denk ik wat je bedoeld en het ligt als je het mij vraagt aan je router.
Jij hebt een sweex router gok ik, en die is namelijk op NAT gebied bagger.
Heb het thuis ook, 2 pc's cs'en gaat gewoon niet. Heb er van ellende maar een sitecom tussen gehangen en hopla werken, zonder extra instellingen.
Sweex leuke producten maar voor dit soort doeleinden niet geschikt.

hopelijk heb je hier wat aan.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Verwijderd

Topicstarter
hey,

daannies ga jij cs in met een snelkoppeling of gewoon via het exe bestand, en zo ja met een snelkoppelijk druk eens eigenschappen, staat er gewoon c:\.. half-life\ enz of staat er ook nog iets achter zoiets als poort 27065 ofzo

Verwijderd

Topicstarter
najaa ehh ik had er al een oplossing voor dus :)
ik moest namelijk alleen dat eventoevoegen ofzo in de snelkoppeling het werkte ook, alleen nu zijn beide comps geformatteerd dus nu is het weg... en naja dus moet ik het opnieuw instellen ik had het ergens op I-net gevonden alleen waar is nu de vraag :Pen ik d8 misschien weet iemand het hier..

Verwijderd

Topicstarter
owja.. enneh ik heb een unix router..

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 21:17

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

altijd leuk zon zelf gecreërd probleem :Y)

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Verwijderd

Topicstarter
ja en nu nog een antwoord
Pagina: 1