Toon posts:

[flash] timeout bij inlezen asp-file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Flash-dingetje die gegevens uit een DB nodig heeft.

Ik heb een .asp bestand waarin de benodigde variabelen in Flash-formaat worden geprint (varnaam=varwaarde&).

Ik gebruik de volgende functie voor het laden:

LoadVariablesNum("bestand.asp",0)

- Als ik nu een .txt-file inlees gaat alles goed;

- Als ik een .asp bestand bestand inlees met daarin
code:
1
2
3
<%
Response.Write "VarNaam=VarWaarde&"
%>

gaat het ook goed;

- Als ik een .asp bestand inlees die EERST waarden (via ODBC) uit een .MDB haalt, en dan pas de variabelen print, krijg ik een error:

"Error opening URL"

Ik denk dat dit komt omdat IIS tijd nodig heeft de pagina te parsen, meer dan alleen een Response.Write, en dat de LoadVariablesNum vindt dat dit te lang duurt en een timeout geeft.

Is er een manier om LoadVariablesNum iets minder 'ongeduldig' te maken (timeout-tijd instellen) of is er een andere inleesfunctie die beter geschikt is voor deze situatie?

Bedankt!

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:39:
- Als ik een .asp bestand inlees die EERST waarden (via ODBC) uit een .MDB haalt, en dan pas de variabelen print, krijg ik een error:

"Error opening URL"

Ik denk dat dit komt omdat IIS tijd nodig heeft de pagina te parsen, meer dan alleen een Response.Write, en dat de LoadVariablesNum vindt dat dit te lang duurt en een timeout geeft.
Just checking: weet je zeker dat het niet een fout in je asp code is? Maw, geeft de pagina wel de juiste gegevens terug?

Today's subliminal thought is:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet zeker dat de ASP-code goed is. De output van die pagina ziet er goed uit. Als ik deze output naar een .txt file kopieer en die probeer in te lezen, gaat het wel gewoon goed.

Note:

Ook een gewoon Response.Write commando werkt goed. Zodra het 'langer' duurt, gaat ie de fout in.