Het bedrijf waar je een apparaat koopt zorgt altijd voor de garantieafhandeling. Het verhaal wat je gehoord hebt is dus onjuist. Het enige verschil is dat je met je Australische X's Drive niet bij de Nederlandse importeur hoeft aan te komen. Maar stuur je hem terug naar het Australische bedrijf waar je hem gekocht hebt, zullen die voor de afhandeling zorgen.
Mocht je willen bestellen/besteld hebben bij PiN dan hoef je je over de garantieafhandeling geen zorgen te maken. Eigenlijk alle contacten die ik van users met dat bedrijf gehoord heb waren positief (inclusief die van mijzelf). Ook heeft een lid van GoT gebruik moeten maken van de garantie en toen is eea ook naar tevredenheid opgelost.
Over dat verhaal van 'komt rechtstreeks van de fabrikant af'... eh tsjah... dat is toch bij de meeste bedrijven zo? Als ik een TV koop dan haalt de electronicaboer die TV toch ook direct van de fabrikant vandaan?!? Koop ik een auto dan wordt die auto ook bij de fabrikant ingekocht?!?
Het verhaal wat je te horen krijgt ruikt trouwens wel heel erg naar verkoopleugens. Als je niet bang bent om via internet aankopen te doen (en je garantie dus ook via Australie moet regelen in geval van defect) kun je zo een leuke som geld besparen.
[
Voor 29% gewijzigd door
flagnite op 16-06-2004 19:07
]