[gezocht] Colocation in Rotterdam

Pagina: 1
Acties:

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 19:10
Ik host nu al een hele tijd mijn 19" server in Amsterdam naar tevredenheid. Toch wil ik naar Rotterdam omdat voor mij Amsterdam veel te ver rijden is en dus ook te veel geld aan benzine kost (ongeveer 1,5 á 2 uur rijden en totaal € 25/30 benzine). Ik wil regelmatig naar mijn server toe om werkzaamheden te verrichten, ghost te maken etc. etc.

Nu ben ik dus op internet aan het zoeken geweest en daar ben ik iig uitgekomen om bij We Dare te gaan plaatsen. Echter bij We Dare kan ik dus alleen maar Racks en Cabinets huren. Maar ik wil maar 1 2U 19" server neerhangen.

Op internet kan ik amper normale bedrijven vinden die voor een leuke prijs dit voor mij aanbieden. Ik betaal nu 2U rackspace + APC switch + 15 Gb traffic voor € 35,- excl. BTW. Nu zoek ik soortgelijke voor het zelfde geld en waar ik ook 24 uur zonder te betalen naar binnen mag.

Wie weet een goed en betrouwbare hoster die bovenstaande aanbied?

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Luna Web Services, www.luna.nl....zitten in r'dam, zou je eens naar hun pakketten moeten kijken...ken ze niet uit m'n hoofd...wij zijn er juist net een jaar weg ivm afstand :)

[ Voor 56% gewijzigd door MissingDog op 16-06-2004 15:45 ]

• Polderdijk
MissingDog schreef op 16 juni 2004 @ 15:45:
Luna Web Services, www.luna.nl....zitten in r'dam, zou je eens naar hun pakketten moeten kijken...ken ze niet uit m'n hoofd...wij zijn er juist net een jaar weg ivm afstand :)
Nou eerlijk gezegt vind ik het bij hun echt peperduur, dus geen oplossing. Het is voor mij namelijk meer als een uit de hand gelopen hobby.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
offtopic:
Polderdijk, Google eens wat over SQL injection

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-02 13:59
Kijk ook eens op www.webhostingtalk.nl en post daar in de sectie "Shared / Colocated / Dedicated / Reseller aanvragen" daar kunnen ze je vast wel verder helpen: zo hebben wij voor onze clan een leuke deal geregeld voor colocatie enzo...

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:33
rode kubus ? we-dare.nl

Verwijderd

www.servers.nl is naar mijn mening vrij goedkoop... geen ervaring mee verder...

• Polderdijk
P_de_B schreef op 16 juni 2004 @ 15:56:
offtopic:
Polderdijk, Google eens wat over SQL injection
Hé interessant, ik zal daar is mee uit gaan kijken. Bedankt voor de tip!
ou812 schreef op 16 juni 2004 @ 16:02:
Kijk ook eens op www.webhostingtalk.nl en post daar in de sectie "Shared / Colocated / Dedicated / Reseller aanvragen" daar kunnen ze je vast wel verder helpen: zo hebben wij voor onze clan een leuke deal geregeld voor colocatie enzo...
Oke, ik zal het daar eens gaan proberen!

Pagina: 1