Ik host nu al een hele tijd mijn 19" server in Amsterdam naar tevredenheid. Toch wil ik naar Rotterdam omdat voor mij Amsterdam veel te ver rijden is en dus ook te veel geld aan benzine kost (ongeveer 1,5 á 2 uur rijden en totaal € 25/30 benzine). Ik wil regelmatig naar mijn server toe om werkzaamheden te verrichten, ghost te maken etc. etc.
Nu ben ik dus op internet aan het zoeken geweest en daar ben ik iig uitgekomen om bij We Dare te gaan plaatsen. Echter bij We Dare kan ik dus alleen maar Racks en Cabinets huren. Maar ik wil maar 1 2U 19" server neerhangen.
Op internet kan ik amper normale bedrijven vinden die voor een leuke prijs dit voor mij aanbieden. Ik betaal nu 2U rackspace + APC switch + 15 Gb traffic voor € 35,- excl. BTW. Nu zoek ik soortgelijke voor het zelfde geld en waar ik ook 24 uur zonder te betalen naar binnen mag.
Wie weet een goed en betrouwbare hoster die bovenstaande aanbied?
Nu ben ik dus op internet aan het zoeken geweest en daar ben ik iig uitgekomen om bij We Dare te gaan plaatsen. Echter bij We Dare kan ik dus alleen maar Racks en Cabinets huren. Maar ik wil maar 1 2U 19" server neerhangen.
Op internet kan ik amper normale bedrijven vinden die voor een leuke prijs dit voor mij aanbieden. Ik betaal nu 2U rackspace + APC switch + 15 Gb traffic voor € 35,- excl. BTW. Nu zoek ik soortgelijke voor het zelfde geld en waar ik ook 24 uur zonder te betalen naar binnen mag.
Wie weet een goed en betrouwbare hoster die bovenstaande aanbied?
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!