Klopt, weet niet of dit bug is of niet, in InDesign CS gaat het inderdaad wel. 
Heel irritant af en toe, maar weet niet of dit hoort.
Heel irritant af en toe, maar weet niet of dit hoort.
Verhip het is waar. Toch zit mijn duim meestal toch wel op de alt key en ik gebruik het numerieke pad zelden voor in en uitzoemen.
Ik denk niet dat het hoort. Ik hoop het niet tenminste
|{ brrr }] |
Werk hier met 9 dus kan het niet check... maar kun je niet als in PSCS shortcuts kiezen?
Zou jammer zijn als adobe dat niet mee genoomen heeft in de nieuwe ILCS..
offtopic: waarom zijn de andere producten geen CS* geworden? maar gewoon weer met een versie nummer uitkomen..
Zou jammer zijn als adobe dat niet mee genoomen heeft in de nieuwe ILCS..
offtopic: waarom zijn de andere producten geen CS* geworden? maar gewoon weer met een versie nummer uitkomen..
De andere producten zijn ook CS geworden. CS staat voor Creative Suite en in de standaard versie zit daar Illustrator, Photoshop en InDesign in. (en version cue)num-lock schreef op 16 juni 2004 @ 15:46:
Ik neem aan dat je de ctrl-key bedoeld? Ik doe niet anders, en vind het vreemd dat ctrl- - wel werkt in Ill CS en ctrl- + niet.. hoop dat het een bug is en snel is opgelost, vind het mateloos irritantYellow|A schreef op 16 juni 2004 @ 14:59:
Toch zit mijn duim meestal toch wel op de alt key en ik gebruik het numerieke pad zelden voor in en uitzoemen.
Misschien even een mailtje naar adobe sturen. Waarschijnlijk zullen ze het wel weten. misschien kan dan gelijk vragen of daar een patch voor wordt uitgebracht.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Op het adobe forum is te lezen dat het indd aan de shortcuts liggen die by default anders zijn ingesteld... niet zo netjes dus, maar wel te verhelpen via edit>shortcuts.
met alt zoom je hier uit hoor, niet met ctrl
superB
Alt yup. Niet ctrl meneer defect 
Z voor de zoom tool, click is inzoomen en alt click uitzoomen.
Z voor de zoom tool, click is inzoomen en alt click uitzoomen.
|{ brrr }] |
Nooit van CTRL + en CTRL - gehoord? 
Werkt prima, en als je het gewend bent en het werkt opeens niet ben je in de aap gelogeerd. Stom dat 't geen standaard shortcut is.
Werkt prima, en als je het gewend bent en het werkt opeens niet ben je in de aap gelogeerd. Stom dat 't geen standaard shortcut is.
Ik heb er wel van gehoord, maar ik heb mezelf ooit eens dat andere aangeleerd en mijn duim gaat automatisch naar ALT toe. Alt samen met de Z werkt namelijk ook in flash gordons favoriete pakket. Handiger om maar een rits shortcuts te leren
|{ brrr }] |
Ik vind het stom maar begrijpelijk die zoomfunctie shortcut van Flash. Behoorlijk irri als je in alle CS progsels werkt de hele dag.
Kijk, willem begrijpt mij! Ik schrok al...
dus ook met ctrl kinders!
Die shortcut aanpassen is trouwens nog niet gelukt in Ill CS
Die shortcut aanpassen is trouwens nog niet gelukt in Ill CS
Aanpassen niet inderdaad 
Zoom In is dus CTRL = (de+naar de 0 en het -) ipv de numerieke +
Zuig zeg, dit is echt stom. Je kunt de shortcut wel verwijderen, maar niet aanpassen
Zuig zeg, dit is echt stom. Je kunt de shortcut wel verwijderen, maar niet aanpassen
Verwijderd
Owowow......zou je je nu echt kunnen voorstellen dat dit niet in te stellen iswillem169 schreef op 17 juni 2004 @ 13:28:
Aanpassen niet inderdaad
in een pakket als illustrator.....inderdaad zoals hierboven aangegeven
Edit >>> keyboard shotcuts >>> menu commands >>> view....
en dan slaan maar op die +.
Wij hadden het erover wanneer je het vergrootglasje hebt...
superB
Ja dat menu krijg ik ook nog wel geopend.Mr Java:
Owowow......zou je je nu echt kunnen voorstellen dat dit niet in te stellen is
in een pakket als illustrator.....inderdaad zoals hierboven aangegeven
Edit >>> keyboard shotcuts >>> menu commands >>> view....
en dan slaan maar op die +.
Maar zoals ik hierboven ook schrijf kan ik de shortcut nog steeds niet aanpassen
De topicstarter nietinXs:
Verwijderd
ow, das wel vreemd...ik heb deze gewoon zonder problemen kunnen aanpasseninXs schreef op 18 juni 2004 @ 13:03:
[...]
het werkt gewoon....
Pagina: 1