Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] myreact custom fora item limit

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik zat zojuist eens te kijken naar mijn myreact en de custom fora die je erin kan zetten. Nu heb ik Lieve Adjes daarin gezet, en ik heb in mijn prefs hiervoor de item limit op 10 gezet, maar toch zie ik maar 3 topics, omdat de rest te oud is gok ik (>2 dagen?) echter ik zou toch graag hier de laatste 10 topics willen zien.
Is dat mogelijk?

• decramy
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

huh?
* decramy heeft MED in z`n customfora staan en ziet wel alle MED`s... Of is de leestijd van ieder forum anders??

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
decramy schreef op 17 juni 2004 @ 23:36:
huh?
* decramy heeft MED in z`n customfora staan en ziet wel alle MED`s... Of is de leestijd van ieder forum anders??
misschien, maar even voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8343M6OAZ767/picserver.png

want er kunnen altijd topics gepost worden zodat het straks niet meer te zien is wat ik bedoel :P

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Erkens schreef op 16 juni 2004 @ 13:44:
Ik zat zojuist eens te kijken naar mijn myreact en de custom fora die je erin kan zetten. Nu heb ik Lieve Adjes daarin gezet, en ik heb in mijn prefs hiervoor de item limit op 10 gezet, maar toch zie ik maar 3 topics, omdat de rest te oud is gok ik (>2 dagen?) echter ik zou toch graag hier de laatste 10 topics willen zien.
Is dat mogelijk?
Nee, omdat de functionaliteit idem is als de /list_topics/ actie.

Dan zou ik wel weer een 'oneindige' datum kunnen opgeven, maar dat vindt MySQL dan weer niks ;)

Daarbij kan het voorkomen dat je 1 of meer topics niet kan zien (zoals bv SeM), waardoor je ook lager uitkomt.
Er is geen efficiente manier te bedenken om dit op te lossen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
chem schreef op 18 juni 2004 @ 10:07:
[...]

Nee, omdat de functionaliteit idem is als de /list_topics/ actie.

Dan zou ik wel weer een 'oneindige' datum kunnen opgeven, maar dat vindt MySQL dan weer niks ;)

Daarbij kan het voorkomen dat je 1 of meer topics niet kan zien (zoals bv SeM), waardoor je ook lager uitkomt.
Er is geen efficiente manier te bedenken om dit op te lossen.
hmm, opzich logisch ja, jammer dan :)

* Erkens slaps MySQL :/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

ok, duidelijk dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.