[Behuizing] Stille PC cases (noise dampened)

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 23:11
Ik ben eigenlijk op zoek naar kasten zoals de Nexus Breeze, misschien voldoet deze ook wel, maar ik zou wel es willen weten welke andere kasten er zijn. Zo is er ook de Lian-Li PC-6070, welke ook erg mooi is.

Wie kent nog meer silent cases? Dus met noise dampening foam al pre-fitted. :) Heeft iemand trouwens ervaring met de Lian-Li? Ik zou graag mijn hd's onderin de kast willen plaatsen met een (extreem low-noise) fan ervoor voor ivm koeling, maar dit gaat niet omdat er enkel 3.5" sloten zitten, ipv 5.25" die ik nodig heb ivm Silentmaxx HD enclosure. :) De Coolermaster CMStacker is een optie, maar die is weer niet noise-dampened. :(

.... Ik weet het ook niet

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Je kan die matten ook los kopen en zelf in je Stacker plakken......is niet zo heel erg duur.

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 12:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

die van zalman die is wel stil :)

reviews: Zalman TNN500A-behuizing getest

Bedankt alvast

Verwijderd

ja maar die kost ook zo'n 1100,- pleuro

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 23:11
Hehe, ja maar 823 euro is wel iets teveel van het goede.... ;) Nog andere ideen? Heeft iemand ervaring met Nexus kasten? Is het wat?

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

ik heb hier nu op www.micromotive.nl een case van silentmaxx dit is de ST-P1 een passief gekoelde behuizing deze is dus heel erg stil. en kost 595 euri en heeft een veel mooier design als de zalman case
Pagina: 1