Midi-file uit Flash-movie extracten *

Pagina: 1
Acties:

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
is het mogelijk om een midi'tje uit een flash te halen? en ja, hoe? Het is echt een midi'tje en geen wave'je wat als midi klinkt, maar echt puur midi. Zijn hier programma's voor om bv alles wat naar de midiplank gestuurd wordt op te nemen?

Insert vies grapje hier

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 08:51
er zijn wel swf extractors ja (klik ook eens hier!)
eerste hit in google: http://www.globfx.com/products/swfre/

[ Voor 30% gewijzigd door Helmet op 16-06-2004 12:41 ]

Icons are overrated

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA + kleine titelfix

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
het programma opzich werkt goed met alle flashes, maar het probleem is dat de flash waar ik het uit wil halen niet te downloaden is... het is weer een deel van een groter geheel. er worden flashes in flashes geladen.
Er zijn programma's die je bv installeerd als virtuele printer en alles wat ernaar geprint wordt wordt opgeslagen als pdf bestand. Is er niet net zoiets wat je dan installeerd als virtuele midibank die alles opslaat naar midi?

Insert vies grapje hier

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Opzich kan je die vast ook wel uit de cache van je browser plukken, en als het echt niet anders gaat even een proxyservertje met logging installeren. Mocht het nou ècht niet lukken, dan zou je kunnen kijken of de driver van je geluidskaart @ recording options zo'n "What you hear"-optie heeft, en er vervolgens een converter op loslaten, maar dat geeft waarschijnlijk een brak resultaat en is een laatste redmiddel.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR