ik heb het vandeweek ook getest bij ons op de zaak , en in plaats van 800 spammails per dag zijn het er nu nog maar 5 tot 10 dus ik ben er wel heel blij mee,
met de andere filters kun je ook aangeven welke mails er wel door mogen,
ik ga die whitepapers ook nog maar eens doorspitten na mn tentamens nu ik net dit topic lees
misschien wel handig : ik heb een tool gevonden waarmee je de mailtjes kan bekijken die eruit gevist zijn, met een register wijziging kun je ook het SCL level bekijken
http://www.gotdotnet.com/...4e-425a-9b26-a3fda0d06fee
(ik heb niet de beta gebruikt, maar die eronder staat)
je geeft het mapje aan waar de mail gearchiveerd (..\mailroot\vsi 1\UCEArchive) word en de pickup folder
je zal even het volgende moeten toevoegen aan het register om ook de de SCL waarde van het mailtje te bekijken
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-In Registry Editor, navigate to the following registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Exchange\ContentFilter
Note: You might not find this key in place. If that is the case, create a new key under the Exchange key and call it ContentFilter.
-Within the ContentFilter key, create the following value (REG_DWORD):
ArchiveSCL
and give it a value of 1 (Decimal).
-Close Registry Editor, and restart the Simple Mail Transfer Protocol (SMTP) service.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
je kunt nu de mailtjes makkelijker bekijken en desnoods opnieuw aanbieden bij de exchange server