I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Vraag gewoon eens een nieuw password aan? Als je geband bent staat dat er duidelijk
The devil is in the details.
Heeft hij z'n emailadres aangepast?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dat is inderdaad het geval, maar er is geen mailtje met een nieuw password gearriveerd op het nieuwe adres. Misschien dat er een typfout inzit, maar ik kan het in zijn profiel niet zien.chem schreef op 16 juni 2004 @ 11:48:
Heeft hij z'n emailadres aangepast?
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dan moet je even mailen naar gathering (apending) tweakers (puntgeval) net
. Dan kunnen ze vast wel even het mail adres veranderen
Ik wacht op een bevestiging van bovenstaande door een mod
ik ben dan geen mod, maar lezen kan ik wel:G F0rce 1 schreef op 16 juni 2004 @ 12:02:
Ik wacht op een bevestiging van bovenstaande door een mod
Bij eventuele problemen kan je contact opnemen met gathering at tweakers dot net.
* curry684 meldt zich namens gathering(at)tweakers(dot)net 
Kzal eens kieken....
duck(at)tnt-music(dot)com ?
Overigens niet gebanned, wel active, correcte rechtenset verder, dus alles zou moeten werken.
Kzal eens kieken....
duck(at)tnt-music(dot)com ?
Overigens niet gebanned, wel active, correcte rechtenset verder, dus alles zou moeten werken.
[ Voor 44% gewijzigd door curry684 op 16-06-2004 12:14 ]
Email adres klopt toch is er geen email aangekomen. Er staan geen spamfilters aan. Overigens komen mijn emailtjes wel aan op het aders. Zowel van hotmail als andere accounts.
En het is weer opgelost 
Sorry voor het gezanik om niks
Sorry voor het gezanik om niks
Flap
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()