Ik heb sinds kort een nieuw mobo, processor,geheugen in m'n pc gedrukt. Na dat gedaan te hebben heb ik gewoon geboot vanaf m'n windows xp cd, schijven geformat en installatie begonnen.
Vrijwel direct aan het begin van de 'werkelijke' installatie vanaf de harddisk bleef hij stilstaan. Geen echte vastloper want de hokjes rechtsonderin blijven lopen, maar hij stopt gewoon. Als ik dan ca. een 15 wacht komt een een blauw scherm, wat zegt dat windows niet de productechtheid kon contoleren, en nog wat meer begrijpeloos gedoe.
Na het rebooten het kwam hij niet meer voorbij het detecteren van de IDE apperaten.
Enig idee wat het probleem kan zijn?
Het is allemaal vrij goedkoop en nieuw spul met garantie .....
Config:
Amd Athlon xp 2200+
Abit NF7 KD7-E KT333
256MB DDR266 (Dane-Elec)
Maxtor 20 GB 7200 rpm
Maxtor 40 GB 5400 rpm
Lite-on 32x12x48
Diamond S3 32MB
Creative Soundblaster PCI128
Thanks...
Vrijwel direct aan het begin van de 'werkelijke' installatie vanaf de harddisk bleef hij stilstaan. Geen echte vastloper want de hokjes rechtsonderin blijven lopen, maar hij stopt gewoon. Als ik dan ca. een 15 wacht komt een een blauw scherm, wat zegt dat windows niet de productechtheid kon contoleren, en nog wat meer begrijpeloos gedoe.
Na het rebooten het kwam hij niet meer voorbij het detecteren van de IDE apperaten.
Enig idee wat het probleem kan zijn?
Het is allemaal vrij goedkoop en nieuw spul met garantie .....
Config:
Amd Athlon xp 2200+
Abit NF7 KD7-E KT333
256MB DDR266 (Dane-Elec)
Maxtor 20 GB 7200 rpm
Maxtor 40 GB 5400 rpm
Lite-on 32x12x48
Diamond S3 32MB
Creative Soundblaster PCI128
Thanks...