Ik heb een slechte ervaring gehad met Orange en wil graag daarom nu eerst wat meer informatie over mijn toekomstige provider hebben zodat ik niet weer straks zit te balen en dat ik 1 tot 2 jaar vast zit aan een contract.
Aangezien ik geen topics heb kunnen vinden die recent zijn en omdat ik gok dat er in 2-3 jaar tijd veel in de techniek is veranderd leek me het slim een om nieuw topic te openen.
Mijn vragen zijn:
- Hoe zit het met de (algemene) kwaliteit?
- De kosten/rekeningen (bijv. geen rare fratsen?)
- Betrouwbaarheid van het netwerk (kan ik echt als ik in cement wordt begraven nog bellen/gebeld worden?
)/diensten (GPRS/SMS)?
- Resterende deel van je beltegoed opvragen?
- GPRS is dit makkelijk/snel/goed bij Telfort?
Ik kan ze ook stellen bij Telfort zelf of in een winkel van hun/(cq. dealer) maar ik geloof dat ik dan de mooiste verhaaltjes krijg
Alvast bedankt
Aangezien ik geen topics heb kunnen vinden die recent zijn en omdat ik gok dat er in 2-3 jaar tijd veel in de techniek is veranderd leek me het slim een om nieuw topic te openen.
Mijn vragen zijn:
- Hoe zit het met de (algemene) kwaliteit?
- De kosten/rekeningen (bijv. geen rare fratsen?)
- Betrouwbaarheid van het netwerk (kan ik echt als ik in cement wordt begraven nog bellen/gebeld worden?
- Resterende deel van je beltegoed opvragen?
- GPRS is dit makkelijk/snel/goed bij Telfort?
Ik kan ze ook stellen bij Telfort zelf of in een winkel van hun/(cq. dealer) maar ik geloof dat ik dan de mooiste verhaaltjes krijg
Alvast bedankt
Intentionally left blank.