Ik heb een probleempje.
Gegevens:
Server: Windows 2003 Server NL (DHCP Server,Domein(test))
3Com TFTP server
3Com PXE Server
Ghost
Client: Windows XP Pro
Intel Pro100+ NIC (mogelijkheden booten van netwerk)
3Com 905C TX-M (mogelijkheden booten van netwerk)
Bedoeling:
De bedoeling is dat ik een specieke pc kan laten booten onder pc aan te zetten door middel van Wake-on-lan (Dit werkt). (Of doormiddel van groepen dit werkt ook).
Dan de pc(pc's) oplaten starten via het netwerk en image terugdumpen.
Nu komt het probleem.
Probleem:
Het probleem is als volgt op het moment dat ik de client pc via pxe wil opstarten dan krijgt wel een ip adres en de tftp server dumpt de image naar de client alleen de client doet er niks mee.
Gebruik je ipv een 3com kaart een intel kaart maakt niks uit blijft precies het zelfde (zie hierboven)
Laat je de client ipv de pxe server opstarten via tcp/ip dan werkt alles krijgt hij netjes een ip adres tftp server dumpt de image en start daar ook netjes van op.
Gebruik je een andere tftp server maakt ook niet uit blijft het orspronkelijke probleem het zelfde.
Verschillende bestanden geprobeert maakt ook niet uit blijft het zelfde.
3Com boot image editor mee liggen spelen alles wat ik doe blijft het orspronkelijke
probleem.
Kort weg de client doet er niks mee.
Ik heb wel iets over gevonden booten via LAN.
Maar niet precies wat ik zoek
Met google ook al gezocht: Is veel over de vinden alleen dan Linux.
Ik hoop van harte dat iemand hier een antwoord of heeft.
Als er iets niet duidelijk is laat effe een post achter.
Gegevens:
Server: Windows 2003 Server NL (DHCP Server,Domein(test))
3Com TFTP server
3Com PXE Server
Ghost
Client: Windows XP Pro
Intel Pro100+ NIC (mogelijkheden booten van netwerk)
3Com 905C TX-M (mogelijkheden booten van netwerk)
Bedoeling:
De bedoeling is dat ik een specieke pc kan laten booten onder pc aan te zetten door middel van Wake-on-lan (Dit werkt). (Of doormiddel van groepen dit werkt ook).
Dan de pc(pc's) oplaten starten via het netwerk en image terugdumpen.
Nu komt het probleem.
Probleem:
Het probleem is als volgt op het moment dat ik de client pc via pxe wil opstarten dan krijgt wel een ip adres en de tftp server dumpt de image naar de client alleen de client doet er niks mee.
Gebruik je ipv een 3com kaart een intel kaart maakt niks uit blijft precies het zelfde (zie hierboven)
Laat je de client ipv de pxe server opstarten via tcp/ip dan werkt alles krijgt hij netjes een ip adres tftp server dumpt de image en start daar ook netjes van op.
Gebruik je een andere tftp server maakt ook niet uit blijft het orspronkelijke probleem het zelfde.
Verschillende bestanden geprobeert maakt ook niet uit blijft het zelfde.
3Com boot image editor mee liggen spelen alles wat ik doe blijft het orspronkelijke
probleem.
Kort weg de client doet er niks mee.
Ik heb wel iets over gevonden booten via LAN.
Maar niet precies wat ik zoek
Met google ook al gezocht: Is veel over de vinden alleen dan Linux.
Ik hoop van harte dat iemand hier een antwoord of heeft.
Als er iets niet duidelijk is laat effe een post achter.