Ik heb het volgende probleem.
Heb hier een netwerk liggen met een chello internet verbinding, een router die naar een hub loopt en daar na een wifi ap.
op de router zitten 2 comps en de uplink naar de hub.
op de hub zitten 2 comps en de wifi ap.
op de wifi ap zitten 1 comp en een laptop.
Nou heeft dit hele zooitje het altijd goed gedaan tot..... nu
als ik nu alles er op zet knalt de router er uit. (ik monitor dit met look@lan)
Ik krijg alleen nog maar 2 comps op het netwerk. als ik er 1 bij zet knalt de router er uit. Het maakt niet uit welke comp of laptop ik er bij hang.
Dus de situatie is nu zo 1 router waar 1 comp op zit 1 hub waar ook 1 comp op zit en de wifi ap.
Mijn vraag is hoe kan ik er achter komen waarom de router er uit knalt (met look@lan zie ik alleen dat die er uit knalt en niet waarom)
Heb hier een netwerk liggen met een chello internet verbinding, een router die naar een hub loopt en daar na een wifi ap.
op de router zitten 2 comps en de uplink naar de hub.
op de hub zitten 2 comps en de wifi ap.
op de wifi ap zitten 1 comp en een laptop.
Nou heeft dit hele zooitje het altijd goed gedaan tot..... nu
als ik nu alles er op zet knalt de router er uit. (ik monitor dit met look@lan)
Ik krijg alleen nog maar 2 comps op het netwerk. als ik er 1 bij zet knalt de router er uit. Het maakt niet uit welke comp of laptop ik er bij hang.
Dus de situatie is nu zo 1 router waar 1 comp op zit 1 hub waar ook 1 comp op zit en de wifi ap.
Mijn vraag is hoe kan ik er achter komen waarom de router er uit knalt (met look@lan zie ik alleen dat die er uit knalt en niet waarom)