Toon posts:

video 8 opnemen op PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een absolute leek.

Ik heb de volgende vraag.

Wij hebben hier een video 8 camera. Het geen wat we hebben opgenomen zou ik graag willen opslaan op mijn pc.

Nu is mijn vraag wat ik hier voor nodig heb....Wij hebben een goeie computer met goeie videokaart en tv kaart.....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:00

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Pak de handleiding van je TV-kaart en camera erbij, steek de juiste plug in de juiste ingang. kijk in de handleiding van je TV-kaart hoe je op moet nemen en gaan maar.

Verder valt er op basis van de startpost niet echt gericht advies te geven.
wat voor tv-kaart? wat voor camera? wat heb je zelf al gedaan? heeft je videokaart vivo?

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:56
Beetje weinig info.
Hoe kijk je nu naar de videotapes, welke aansluitingen heeft je video-8
Welke aansluitingen heeft je TV kaart.
Meest waarschijnlijk is "iets"uit je video-8 naar de S-video in op je TV kaart (als die er is)
Namen van pluggen!! dan weet iemand hier je vast wel te helpen.
Zoek even op Google welke pluggen op je camera zitten.
Mystic Spirit schreef op 16 juni 2004 @ 10:21:
Pak de handleiding van je TV-kaart en camera erbij, steek de juiste plug in de juiste ingang. kijk in de handleiding van je TV-kaart hoe je op moet nemen en gaan maar.

Verder valt er op basis van de startpost niet echt gericht advies te geven.
wat voor tv-kaart? wat voor camera? wat heb je zelf al gedaan? heeft je videokaart vivo?
Video 8 is lichtelijk archaisch, ik kan me best voorstellen dat zo'n eenvoudige 1 op1 er niet meer inzit.

[ Voor 61% gewijzigd door onkl op 16-06-2004 10:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry,

zoals ik al zei, ik heb er echt de ballen verstand van.

video kaart is een radeon 9800 pro
pinacle wdm pctv audio/video capture